При відповідному фінансуванні безпілотний комплекс планують розробити в дуже стислі терміни, оскільки "левова частка" робіт з розробки найбільш складних внутрішніх систем для такого виробу та систем управління вже існує й апробована на комплексі "Нептун"
Мова йде про фінансування дослідно-конструкторської роботи зі створення розвідувально-ударного безпілотного комплексу "Сокіл-300" Перший вітчизняний розвідувально-ударний БпАК "Сокіл-300" може почати постачатися у Збройні сили України вже за кілька років, зазначають Патріоти України.
Зокрема, в інтерв’ю Security talks с Валентином Бадраком" Генеральний конструктор-Генеральний директор ДККБ "Луч" Олег Коростельов повідомив, що Міністерство оборони України, ймовірно, найближчим часом профінансує ДКР з розробки українського безпілотного комплексу.
"Наші "стукання у двері" замовника практично увінчалися успіхом. Я думаю, наше Міністерство оборони замовить нам цю роботу (ДКР)", - відзначив Олег Коростельов.
За його словами, при відповідному фінансуванні безпілотний комплекс планують розробити в дуже стислі терміни, оскільки "левова частка" робіт з розробки найбільш складних внутрішніх систем для такого виробу та систем управління вже існує й апробована на комплексі "Нептун".
"Ми плануємо виконати її (розробку) досить швидко – до перших польотів пройде менше, ніж рік, а так ми її плануємо закінчити за півтора. Щоб протягом півтора-двох років приступити до серійного виробництва", - розповів очільник ДККБ "Луч".
До створення "Сокіл-300" залучать вже спрацьований по проекту "Нептун" "пул" українських розробників, оскільки більшість систем в безпілотному комплексі будуть базуватися на напрацюваннях та розробках, запроваджених в комплексі РК-360 МЦ. "Ми замовлятимемо планер з композитних матеріалів. Ми вже придивляємось – таких підприємств 3-4 є в Україні, які це можуть робити", - зазначив Генеральний конструктор-Генеральний директор ДККБ "Луч".
А ось двигун в безпілотному апараті, скоріш за все, буде іноземним. Оскільки закладені в "Сокіл-300" технічні характеристики потребують мотор невеликої потужності.
"На певну вагу безпілотника є певний тип двигунів. Вони оптимальні за витратами пального, ваги тощо. Наші підприємства не випускають двигуни потужністю 150 кінських сил (які оптимальні для БПЛА вагою до 1,5 тонн – "Сокіл-300" має злітну вагу 1130 кг). Вони випускають двигуни потужністю 250, 300 (к.с.) та вище", - зауважив Олег Коростельов. Нагадаємо, перша презентація "Сокіл-300" відбулася у листопаді 2020 року. За задумом розробників, вітчизняний БПЛА оперативно-тактичного рівня зможе підіймати до 300 кг корисного навантаження, серед якого можуть бути керовані ракети з дальністю 7,5 км та комплекси РЕБ. Крім того, безпілотний апарат буде оснащений малогабаритною РЛС, потужною оптико-прицільною станцією та станцію з синтезованою апертурою антени. Під час міжнародної виставки "Зброя та Безпека-2021" представники ДККБ "Луч" повідомили, що на підприємстві працюють на проектом "Сокіл-300" за власні кошти й планують до кінця 2021 року виготовити перший дослідний зразок БПЛА й розпочати наземні випробування.
Часто говорять, що путін і його поплічники косплеять іншого московського людожера — сталіна. Однак з 2014 не бракує доказів, що у діях путіна проглядають паралелі з гітлером. А сучасний рашизм з інших тоталітарних ідеологій найближче, певне, саме до на...
Міністр транспорту і внутрішньої торгівлі Канади Христя Фріланд, яка має українське походження, 16 вересня в Х оголосила про свою відставку, передають Патріоти України. В опублікованому листі Фріланд повідомила, що покидає посаду в уряді й не балотуват...