При відповідному фінансуванні безпілотний комплекс планують розробити в дуже стислі терміни, оскільки "левова частка" робіт з розробки найбільш складних внутрішніх систем для такого виробу та систем управління вже існує й апробована на комплексі "Нептун"
Мова йде про фінансування дослідно-конструкторської роботи зі створення розвідувально-ударного безпілотного комплексу "Сокіл-300" Перший вітчизняний розвідувально-ударний БпАК "Сокіл-300" може почати постачатися у Збройні сили України вже за кілька років, зазначають Патріоти України.
Зокрема, в інтерв’ю Security talks с Валентином Бадраком" Генеральний конструктор-Генеральний директор ДККБ "Луч" Олег Коростельов повідомив, що Міністерство оборони України, ймовірно, найближчим часом профінансує ДКР з розробки українського безпілотного комплексу.
"Наші "стукання у двері" замовника практично увінчалися успіхом. Я думаю, наше Міністерство оборони замовить нам цю роботу (ДКР)", - відзначив Олег Коростельов.
За його словами, при відповідному фінансуванні безпілотний комплекс планують розробити в дуже стислі терміни, оскільки "левова частка" робіт з розробки найбільш складних внутрішніх систем для такого виробу та систем управління вже існує й апробована на комплексі "Нептун".
"Ми плануємо виконати її (розробку) досить швидко – до перших польотів пройде менше, ніж рік, а так ми її плануємо закінчити за півтора. Щоб протягом півтора-двох років приступити до серійного виробництва", - розповів очільник ДККБ "Луч".
До створення "Сокіл-300" залучать вже спрацьований по проекту "Нептун" "пул" українських розробників, оскільки більшість систем в безпілотному комплексі будуть базуватися на напрацюваннях та розробках, запроваджених в комплексі РК-360 МЦ. "Ми замовлятимемо планер з композитних матеріалів. Ми вже придивляємось – таких підприємств 3-4 є в Україні, які це можуть робити", - зазначив Генеральний конструктор-Генеральний директор ДККБ "Луч".
А ось двигун в безпілотному апараті, скоріш за все, буде іноземним. Оскільки закладені в "Сокіл-300" технічні характеристики потребують мотор невеликої потужності.
"На певну вагу безпілотника є певний тип двигунів. Вони оптимальні за витратами пального, ваги тощо. Наші підприємства не випускають двигуни потужністю 150 кінських сил (які оптимальні для БПЛА вагою до 1,5 тонн – "Сокіл-300" має злітну вагу 1130 кг). Вони випускають двигуни потужністю 250, 300 (к.с.) та вище", - зауважив Олег Коростельов. Нагадаємо, перша презентація "Сокіл-300" відбулася у листопаді 2020 року. За задумом розробників, вітчизняний БПЛА оперативно-тактичного рівня зможе підіймати до 300 кг корисного навантаження, серед якого можуть бути керовані ракети з дальністю 7,5 км та комплекси РЕБ. Крім того, безпілотний апарат буде оснащений малогабаритною РЛС, потужною оптико-прицільною станцією та станцію з синтезованою апертурою антени. Під час міжнародної виставки "Зброя та Безпека-2021" представники ДККБ "Луч" повідомили, що на підприємстві працюють на проектом "Сокіл-300" за власні кошти й планують до кінця 2021 року виготовити перший дослідний зразок БПЛА й розпочати наземні випробування.
На нових кадрах з виставки новітнього українського озброєння "засвітилася" невідома малогабаритна авіабомба. На неї звернули увагу фахівці військово-технічного порталу Defense Express, передають Патріоти України. На виставці були присутні Володимир Зел...
Речник польського президента Рафал Лешкевич різко відреагував на слова віцепрем'єра Польщі Кшиштофа Гавковського стосовно вето на закон про допомогу громадянам України, передають Патріоти України. «Пане віцепрем'єр-міністре, пане міністре. Рекомендую (...