А ви це знали? ТОП-12 міфів про паски безпеки

Сьогодні паскам безпеки виповнюється 60 років. Цей винахід понад півсторіччя захищає водіїв під час аварій. Проте зараз залишається чимало міфів про паски безпеки, повідомляють Патріоти України.

Міф 1. При подорожах на невеликі відстані паски безпеки непотрібні

Статистика свідчить, що 75% ДТП з летальними наслідками трапляються в межах пробігу в 40 км від дому водія.

Міф 2. У випадку аварії пасок може травмувати людину

Є ймовірність, що під час гальмування пасок безпеки травмує шийний відділ хребта чи зламає ключицю. Проте це незначні наслідки порівняно з тим, що може трапитись із непристебнутою людиною.

Міф 3. Пристібнутий дорослий може тримати дитину на руках

Навіть при зіткненні на швидкості 30 км/год на дитину вагою 7 кг діятиме сила в 135 кг. Немає жодних шансів утримати таку вагу

Міф 4. Якщо в машині є подушки безпеки, то паски не потрібні

Під час аварії подушка розкривається зі швидкістю 300 км/год. Пасок безпеки допомагає сповільнити зменшити силу зіткнення голови водія чи пасажира із подушкою безпеки.

Міф 5. Пасажирам, які сидять на задньому сидінні, пристібатися необов'язково

Навіть непристібнута дитина може вбити водія, коли вилетить із заднього сидіння. Використання ременя на задніх сидіннях рятує від важких травм кожного 4 пасажира.

Міф 6. Найбезпечніше місце в машині - за водієм

Це місце і справді на 16% безпечніше за всі інші в автомобілі. Проте це спрацює, якщо пасажир позаду пристібнутий. В іншому разі під час аварії пасажир має всі шанси вилетіти крізь лобове скло

Міф 7. Пасок заважає вибратися з автомобіля, який горить або тоне

Сучасні паски знімаються усього одним клацанням. Найбільшу небезпеку становить саме удар, що передує пожежі або падінню у воду.

Міф 8. При аварії краще, щоб тебе викинуло з автомобіля

Найбільша небезпека під час аварії - це вдаритись об частини салону. У разі, якщо пасажир не є пристібнутим, у нього значно більше шансів травмуватися, ніж вилетіти із автомобіля.

Міф 9. На невеликій швидкості паски безпеки можна не використовуватиюю. Все одно не врятують.

При лобовому зіткненні дуже високі шанси розбити головою скло. У 9 з 10 випадків це призводить до загибелі водія. 70% всіх аварій відбувається на швидкості менше 50 км/год. Таке зіткнення прирівнюється до падіння з 4 поверху.

Міф 10. Пасок є незручним у використанні

При регулярному використанні, у людини пропадає відчуття дискомфорту. Найкраще привчати використовувати пасок безпеки ще змалечку.

Міф 11. Пасок безпеки не дає пригнутися людині при знесенні даху автомобіля в ДТП

Такі випадки справді бувають. Але їх не більше 10% від загальної кількості аварій у світі.

Міф 12. Водіям таксі й швидких допомог Правила дорожнього руху дозволяють не пристібатися. Отже, це не обов'язково й іншим

Такі норми правил розробляли в 1950 роки, коли більшість моделей автомобілів не оснащували пасками безпеки. А машини розвивали нижчу швидкість, ніж зараз.

Джерело: Gazeta.ua

"Я вчора розмовляв із польським журналістом": Політолог пояснив, в якому випадку Польща може депортувати українців

четвер, 25 квітень 2024, 17:30

Політолог Володимир Фесенко пояснив, чому міністр оборони Польщі Владислав Косіняк-Камиш заявив про те, що його країна готова допомогти Україні повернути військовозобов’язаних. Він вважає, що це – відображення настроїв населення Польщі. Про це Володими...

Українців зможуть бронювати від мобілізації через "Дію": Що відомо

четвер, 25 квітень 2024, 17:22

Кабінет Міністрів розробляє новий порядок бронювання військовозобов'язаних, планується, що це можна буде зробити через "Дію", передають Патріоти України. Як пише «Форбс», про це повідомила перша віце-прем'єрка та міністерка економіки Юлія Свириденко, я...