
Причиною аварії літака Ан-26 під Харковом могла стати помилка пілотів, які невчасно випустили закрилки. Про це в ефірі програми "Свобода слова Савіка Шустера" заявив льотчик-випробувач Олександр Лиходід, інформують Патріоти України.
"Там, очевидно, були довипущені закрилки. Є така частина крила, яка виконує функції свої на злеті і на посадці. Але в деяких випадках із закрилками треба бути дуже обережним, бо при підйомній силі вони дають дуже великий спротив. ... Знижується швидкість ... І літак падає. ... Ось так може бути", - озвучив він свою версію того, що сталося.
За словами Лиходіда, вік літака навряд чи може стати причиною катастрофи. "Там нічого нового вже не придумаєш на Ан-26, надійна машина. Те, що вона стара - це інше питання. Але над нами літали Б-52, яким вже по 60 років. Ту-95 зараз літають - їм теж 60 років. ...Не варто на старому літаку планувати вбитися. Ну, нема такого. Старий - він обслужений, питань немає", - пояснив льотчик.
Також малоймовірно, що причиною катастрофи стала відмова одного з двигунів, вважає Лиходід. "Тут наклалася відмова (двигуна. - Ред.). Але ця відмова не критична, ви зрозумійте, що з такими відмовами курсанти 4-го курсу удвох на Ан-26 - вони роблять 40% посадок. Виключають на будь-якій траєкторії: в зоні, на колі, після злету. Двоє курсантів 4-го курсу, пацанам по 19-20 років", - сказав він.
Після чергової російської атаки по енергетичній інфраструктурі 8 листопада Україна знову зіткнулася з масштабними відключеннями світла, передають Патріоти України. . Директор енергетичних програм Центру Разумкова Володимир Омельченко пояснив, що нерів...
В Україні діють чіткі вікові межі, після яких призов або мобілізація неможливі. Якщо після досягнення 60 або 65 років, залежно від звання, особі все ж вручають повістку, це може бути помилкою або перевищенням повноважень з боку представників територіал...