Будівельники завершили укладання шпал і рейок першого з двох полотен залізничної частини транспортного переходу, який з'єднує Росію з анексованим Кримом. Про це в п'ятницю, 14 червня, повідомили в інфоцентрі Кримський міст, зазначають Патріоти України.
"Найближчим часом проведемо фінальне стикування ланок другого шляху. Далі буде виконано цілий комплекс робіт з облаштування цих шляхів", - сказав голова ради директорів компанії Стройгазмонтаж Аркадій Ротенберг, якого цитує інфоцентр.За його словами, роботи ведуться "з невеликим доробком", незважаючи на зимові шторми зими 2018-19 років.
Залізницю торували з двох берегів: бригади зустрілися під склепінням арки. Для створення колії довжиною 19 км було укладено 2,5 тисячі тонн рейок і 38 тисяч залізобетонних шпал. Цей шлях будівельники використовуватимуть як технологічний.
Одночасно з мостом будуються підходи. З боку Криму це два шляхи по 18 км, які зв'яжуть міст із залізничною мережею півострова. Наразі начебто готові 16 з 36 км, відзначається в повідомленні. З боку Тамані будівельники ведуть до мосту двоколійну ділянку довжиною 40 км.
Раніше повідомлялося, що супутник зафіксував зміщення арок Керченського мосту, а з запуском залізничного сполучення навантаження на опори зростуть в десятки разів. Для безаварійного руху залізницею встановлені дуже жорсткі допуски перекосів.
В Україні поменшало випадків шахрайства з платіжними картками – лише 0,0031% (тобто 31 на мільйон) видаткових операцій з картками торік виявилися шахрайськими. Водночас сума завданих в результаті збитків зросла більш ніж на третину і перевищила мільярд...
Голова фонду «Повернись живим» Тарас Чмут заявив, що в умовах повномасштабної війни неможливо говорити про перспективу демобілізації. Про це він сказав в інтерв’ю військовій кореспондентці Наталії Нагорній, передають Патріоти України. За словами Чмута,...