Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
Щонайменше третина смертей у світі спричинена лише чотирма продуктами — до такого висновку дійшла професорка Анна Гілмор, директорка Центру громадського здоров’я XXI століття при Університеті БатаЮ передають Патріоти України. У коментарі іспанському ви...
470 гривень щомісячно — і це не обіцянка, а реальна доплата до пенсії! В Україні стартували надбавки для тих, хто все життя працював більше норми. Якщо у вас наднормовий стаж - час перевірити свій пенсійний рахунок, передають Патріоти України. Чоловіки...