Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
Американський природоохоронець Пол Росолі дозволив величезній змії з'їсти себе живцем на камеру. Це сталося ще 2014 року під час роботи над документальним фільмом для каналу Discovery, пише LADbible, передають Патріоти України. У суперечливому фільмі п...
Рідкісний амулет віком 1600 років, знайдений археологами у стародавньому місті Адріанополіс (європейська частина сучасної Туреччини.-ПУ), містить зображення Соломона, який перемагає диявола. Ця знахідка апелює до вилучених з канонічної Біблії віршів, д...