Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
У центрі Дніпра в руках 15-річного хлопчика вибухнув боєприпас. Про це повідомили в поліції Дніпропетровської області, передають Патріоти України. Там зазначили, що інцидент стався 11 жовтня приблизно о 19:40 у Соборному районі міста. За попередньою ін...
Чоловік, який копав черв'яків на своїй дачі під Стокгольмом, знайшов колосальний скарб, у якому було 20 тис. срібних монет раннього Середньовіччя, передають Патріоти України. Як пише Livescience, чоловік, який вирушив по черв'яків, зробив відкриття всь...