Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" продовжила дію тарифного плану "Фіксований" ще на рік – до 30 квітня 2026 року. Так, у травні, червні тощо приватні клієнти компанії отримуватимуть газ за колишнім тарифом – 7,96 грн/кубометр. Про це повідоми...
В Україні продовжено воєнний стан і загальну мобілізацію до 6 серпня 2025 року. А це означає, що військовозобов’язані мають вчасно повідомляти Територіальні центри комплектування (ТЦК) про зміни в особистих даних. Про це повідомив адвокат Роман Кичко. ...