Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
Все літо українці платили звичні тарифи за газ та електроенергію - 7,96 грн за кубометр та 4,32 грн за кВт/год відповідно. Однак про які суми йтиметься восени? Найімовірніше, що ці суми залишаться такими ж, якщо не станеться двох важливих подій, переда...
:. Астрономи десятиліттями намагалися дізнатися, як у Всесвіті з’явилися найважчі хімічні елементи, такі як золото. Під час вивчення архівних знімків 20-річної давності, зроблених телескопами NASA та ESA, знайшли несподівану підказку в магнетарах (силь...