Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
На Житомирщині поліцейські завершили розслідування наруги над могилами полеглих захисників. Про це повідомляє поліція Житомирської області, передають Патріоти України. Інцидент стався наприкінці 2024 року. Місцева жителька розповіла, що помітила безлад...
На Закарпатті, у місті Тячів, 5 березня сталася аварія за участі трьох авто. За попередніми даними, за кермом одного з них перебував працівник ДСНС, який загинув на місці ДТП. Про це йдеться у повідомленні "Суспільного" із посиланням на слова речниці Н...