
Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
В Одеській області, у межах Нижньодністровського національного парку, зафіксували нутрію. Цей великий водний гризун тепер трапляється й у місцевих водоймах. Про це повідомили у заповіднику на сторінці у Facebook, передають Патріоти України. Цей гризун ...
Польська поліція оголосила у розшук родину українців із семи осіб, серед яких п’ятеро дітей. Востаннє сім’ю Сощинських бачили 15 грудня у місті Владиславово, після чого зв’язок із ними обірвався. Про це повідомила штаб-квартира районної поліції в Пуцьк...