Вчені австралійського Університету Етід Коуен вважають, що повітряно-цинкові батареї можуть стати найкращою альтернативою літій-іонним блокам, встановленим у більшості серійних електромобілів.
Досі недоліком таких акумуляторів були короткий термін служби та обмежена вихідна потужність повітряного електрода. Але австралійським дослідникам вдалося створити власну повітряно-цинкову батарею, в якій використано комбінацію вуглецю, заліза та мінералів на основі кобальту.
Завдяки вищій щільності повітряно-цинкові батареї можуть зберігати більше енергії, ніж аналогічні літій-іонні. Крім того, вони дешевші у виробництві та мають великий термін служби. На думку вчених, у сукупності це дозволить будувати більш дешеві та водночас більш «дальнобійні» електромобілі. Крім того, не варто скидати з рахунків такі фактори як екологічність та безпеку.
Але є у повітряно-цинкових батарей й недоліки. Повітряний електрод з часом може зношуватися, що негативно позначиться на продуктивності батареї. Крім того, вони можуть бути менш ефективними при низьких температурах. Всі ці проблеми планують вирішити австралійським вченим. То ж з масовим використанням нових блоків доведеться трохи зачекати.
За матеріалами: Electrek
Українським пенсіонерам варто очікувати підвищення виплат у 2026 році. Традиційна індексація пенсій, запланована на березень, знову відбудеться. Вона стосуватиметься солідарної трудової пенсії, а її розмір залежатиме від інфляції у 2025 році та темпів ...
Натураліст із Шотландії випадково знайшов стеблову медузу (Depastrum cyathiforme), яка понад півстоліття вважалася вимерлою. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на The Guardian. Ця медуза, що своїм виглядом нагадує квітку будяка, востаннє...