Хіти тижня. Генетична експертиза допомогла: Вчені розповіли, хто відкрив Америку до Колумба

Дослідники вважають, що полінезійці висадилися на території нинішньої Колумбії і близько подружилися з місцевим населенням.

Вчені провели дослідження і з'ясували, що першими Америку відкрили полінезійці. Про це пишуть в журналі Nature, передають Патріоти України.

За вивчення цього питання взялися вчені з Медичного центру Стенфордського університету, вони вирішили провести генетичне дослідження, яке підтвердило факт глибокого особистого спілкування корінних американців з району сучасної Колумбії і полінезійців з островів в Тихому океані.

Для цього команда вчених відправилася в Колумбію, а потім до Французької Полінезії, щоб знайти корінне населення і взяти зразки генетичного матеріалу. Перед тим, як збирати зразки, вчені роз'яснили мету дослідження індіанцям і полинезийцам, оцінили їх інтерес до участі і дочекалися згоди. Потім команда взяла зразки слини у 807 учасників на 17 полінезійських островах і в 15 індіанських групах уздовж тихоокеанського узбережжя Північної і Південної Америки від Мексики до Чилі. "Ми виявили ідентичні за походженням сегменти індіанського походження на декількох полінезійських островах", - повідомив один з дослідників.

Це означає, що полінезійці і корінні американці в якийсь момент історії зустрілися і встигли настільки зблизитися, що на світ з'явилися діти з індіанської і полинезийской ДНК. Статистичний аналіз підтвердив, що зустріч відбулася приблизно в XII-XIII століттях. Америка була відкрита європейцями в XV столітті, а Франція колонізувала Полінезію лише в XIX столітті.

Дослідники вважають, що полінезійці висадилися на території нинішньої Колумбії і подружилися з місцевим населенням. Крім цього, на тісний зв'язок і знайомство предків двох культур вказували загальні ознаки в їх побуті. І корінні американці, і полінезійці вирощували солодку картоплю до контакту з європейцями. Назва рослини при цьому звучить майже однаково на обох мовах.

Масштабне дослідження Стенфордськтх вчених, нарешті, розв'язало давню суперечку і переконало супротивників теорії "контакту" в тому, що попри тисячі кілометрів, які розділяли дві культури, вони все-таки зустрічалися.

Геолог розповів, які шанси мають російські окупанти знайти прісну воду під Азовським морем, щоб напоїти Крим