Відповідний пост опублікував у Facebook користувач соцмережі Андрій Матюшко, передають Патріоти України.
"Поїзд Лисичанськ-Ужгород, вагон номер 3, я гірше вагона в житті не зустрічав. Привіт керівництву "Укрзалізниці", коли ви, с*ка, нажретеся вже?" - написав він, опублікувавши фото вагона.
За його словами, він не зустрів у поїзді "провідників молодше 65 років," сморід у туалеті описати складно, в коридорі дихати можна тільки горілим вугіллям", а в тамбурі були "кучугури снігу" і курці, при вартості місця у 425 грн.
Матюшко також заявив, що дзвонив у контакт-центр перевізника, за номером, вказаним у вагоні, проте там "увесь час зайнято".
Подібний "сервіс" від "Укрзалізниці" викликав бурхливу реакцію коментаторів. Користувачі мережі зажадали відповіді від представників перевізника та почали ділитися розповідями про подібні випадки. За їх словами, схожі потяги трапляються на східному напрямку досить часто.
В Австрії навчаються 20 тисяч українських дітей, вони вирізняються стійкістю, працьовитістю та високим рівнем критичного мислення. . «Нам усім треба вдосконалювати освітні системи. Але я хочу відзначити освітню систему України - ви дуже добре справляєт...
Незадовго до опівночі 14 вересня неподалік Києва пролунали вибухи, повітряної тривоги у той момент не було. Про це у Telegram повідомив начальник Київської обласної військової адміністрації Микола Калашник, передають Патріоти України. Він зазначив, що ...