Відповідний пост опублікував у Facebook користувач соцмережі Андрій Матюшко, передають Патріоти України.
"Поїзд Лисичанськ-Ужгород, вагон номер 3, я гірше вагона в житті не зустрічав. Привіт керівництву "Укрзалізниці", коли ви, с*ка, нажретеся вже?" - написав він, опублікувавши фото вагона.
За його словами, він не зустрів у поїзді "провідників молодше 65 років," сморід у туалеті описати складно, в коридорі дихати можна тільки горілим вугіллям", а в тамбурі були "кучугури снігу" і курці, при вартості місця у 425 грн.
















Матюшко також заявив, що дзвонив у контакт-центр перевізника, за номером, вказаним у вагоні, проте там "увесь час зайнято".

Подібний "сервіс" від "Укрзалізниці" викликав бурхливу реакцію коментаторів. Користувачі мережі зажадали відповіді від представників перевізника та почали ділитися розповідями про подібні випадки. За їх словами, схожі потяги трапляються на східному напрямку досить часто.




Студія «Квартал 95» зареєструвала нову компанію ТОВ «Квартал ЮА». Вона буде новою юридичною особою продакшну. Серед власників компанії відсутнє ім’я Тімура Міндіча, проти якого було впроваджено персональні санкції, інформують Патріоти України. Про реєс...
У Тернополі на Театральному майдані під час безкоштовної роздачі їжі постраждали двоє неповнолітніх. Інцидент стався під час рекламної акції, яку проводив 20-річний місцевий блогер. Про це повідомили в поліції Тернопільської області, передають Патріоти...