Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
У часи Радянського Союзу телевізори мали зовсім інший вигляд, ніж сучасні моделі. Їхні корпуси виготовлялися з дерева. Використання дерев'яних корпусів для телевізорів було поширене не лише в СРСР, але й в інших країнах, таких як США, Японія та країни ...
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року стрілки годинників в Україні переводять на одну годину назад щоосені останньої неділі жовтня і на годину вперед щороку навесні останньої неділі березня. Традиційно перехід на зимови...