
Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
Відстрочку від мобілізації можна оформити тільки після отримання статусу "військовозобов’язаний". Але після досягнення 25-річного віку громадянин зможе оформити відстрочку, не відвідуючи територіальний центр комплектування. Про це на порталі "Юристи.UA...
Підполковника Міністерства оборони України підозрюють у переправленні військовозобов'язаних українців до Європи. Про це 4 листопада повідомила Спеціалізована прокуратура у сфері оборони Західного регіону, передають Патріоти України. За даними слідства,...