Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
На гірськолижному курорті Драгобрат загинула дівчина. Відомо, що вона не втрималась під час підйому на гору. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на місцевий портал Mukachevo.net. На гірськолижному курорті Драгобрат трагічно загинула туристка. За...
В Україні, як і в усьому світі, шукають можливість зменшити кількість відходів. Зокрема, в нашій державі запланували зробити особливу ТЕЦ. . Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури планує будівництво теплоелектроцентралей (ТЕЦ), які ...