
Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
Громадяни, які отримують субсидії або пільги, можуть потрапити під перевірку житлово-побутових умов. Її мета - переконатися, що сім’я дійсно відповідає умовам для отримання фінансової допомоги. Про те, хто може залишитись без субсидії у 2026 році, роз...
В Одеській області, у межах Нижньодністровського національного парку, зафіксували нутрію. Цей великий водний гризун тепер трапляється й у місцевих водоймах. Про це повідомили у заповіднику на сторінці у Facebook, передають Патріоти України. Цей гризун ...