Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
Виходить так, що і древні римляни до кінця не розібрались у тому, хто були оті завзяті пуни, що ледве не поклали край їхній республіці воєнним генієм Ганнібала і здатністю його сородичів відновлюватись ледве не з попілу. Упродовж понад двох тисяч років...
В Україні з початку повномасштабної війни триває загальна мобілізація, під час якої у ЗСУ призивають військовозобов'язаних громадян віком від 18 до 60 років. Деякі громадяни не підлягають мобілізації з різних причин, тому частина українців не може бути...