Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
В Україні самотні пенсіонери старше 80 років, які потребують стороннього догляду через погіршений стан здоров’я, можуть отримати доплату до пенсії. Станом на зараз це - 944,40 гривні, передають Патріоти України. На цю доплату можуть розраховувати особи...
У крамницю з морозивом у Саут-Лейк-Тахо штату Каліфорнія (США) вдерся ведмідь у пошуках смаколиків. Про це повідомив у Facebook офіс шерифа округу Ельдорадо, передають Патріоти України. Правоохоронців викликали вранці до крамниці, а прибувши на місце, ...