Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
Головний тренер Манчестер Сіті Хосеп Гвардіола удостоєний почесного наукового ступеня Манчестерського університету — за його винятковий внесок у розвиток міста як на футбольному полі, так і за його межами. Урочиста церемонія вручення відбулася в істори...
На площі Незалежності в Сумах на одному з банерів, присвяченому полеглим захисникам, з’явився символ російської агресії. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на очільника Сумської ОВА Олега Григорова. Літера «Z», яку окупанти активно викор...