Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
Літак, який летів із Росії в Туніс, здійснив екстрене приземлення в аеропорту польського міста Катовіце 10 вересня через розгерметизацію кабіни. Про це повідомляє видання InPoland, передають Патріоти України. Борт туніської авіакомпанії Nouvelair викон...
Хустський районний суд Закарпатської області визнав винним військовослужбовця в поширенні порнографічного контенту. Про це йдеться у вироку суду від 10 вересня, передають Патріоти України. Суд установив, що військовослужбовець завантажив на свій телефо...