Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
В Україні планують запуск нової загальнонаціональної програми профілактичних медичних оглядів (чекапів) для українців віком понад 40 років, заявив міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко, передають Патріоти України. "Ми запускаємо загальнонаціональну кам...
У Талалаївському районному суді на Чернігівщині 1 жовтня засудили чоловіка, який спиляв шість дерев. Збитки, завдані довкіллю, становлять 105 136 гривень. Про це йдеться в Єдиному реєстрі судових рішень, передають Патріоти України. За матеріалами справ...