Причиною НП стало чітке дотримання інструкції, адже аварія на початковій стадії не представляла великої небезпеки для екіпажу. Всі люди, які знаходилися на борту АС-31, могли евакуюватися через шлюзовий пристрій на човен-носій, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ
Кожен з членів екіпажу мав при собі портативний дихальний пристрій ПДУ-3, що дозволяє йому протриматися не менше 20 хвилин без кисню навіть при дуже сильному задимленні.
"Однак чинне в військово-морському флоті "Керівництво по боротьбі за живучість підводних човнів" наказує кожному члену екіпажу залишатися в тому відсіку, де його застала пожежа, і боротися з аварійною ситуацією на своєму місці. Залишення палаючого відсіку без наказу тягне за собою кримінальну відповідальність", - йдеться в повідомленні.
Також стало відомо, що спеціальних вказівок, що стосуються моряків глибоководних апаратів, в цьому документі немає, і гідронавти керуються відповідними інструкціями для підводників.
Рідні українського захисника Максима Нагорного, чий лист-заповіт президент України Володимир Зеленський цитував під час виступу в парламенті у 2023 році, заявили про його ймовірну загибель. Відповідні дописи опублікували сьогодні, 3 серпня, у своїх соц...
Асортимент їжі на полицях супермаркетів вражає різноманіттям — аж голова йде обертом. Та за яскравою упаковкою нерідко ховаються продукти, які можуть викликати занепокоєння. Раніше ми вже попереджали, які страви не варто вживати у спеку. Тепер же зверт...