
В Україні після відкриття неба для цивільних літаків (відбудеться після закінчення війни) частково відновити польоти можна буде у терміни від кількох тижнів до кількох місяців, вважає авіаційний експерт Богдан Долінце. Також можливе повернення міжнародних авіакомпаній, що дасть змогу створити конкуренцію в цінах.
Про це йдеться в публікації Liga. Видання нагадує: у квітні цього року Євроконтроль опублікував вкрай сумний прогноз: мовляв, ринок буде недоступним для України та її авіакомпаній принаймні до 2029 року. Проте експерти оптимістичніше оцінюють ситуацію.
Приклад того, як не залишати своїх співробітників напризволяще, продемонструвала SkyUp. У перші місяці після закриття українського неба робота за контрактами ветлізу дала змогу перевізнику якщо не заробити, то хоча б отримати фінансування для утримання льотного персоналу. Принаймні на наступні 2-3 роки.
На думку експерта в авіаційному праві Андрія Гука, нинішня війна стане непоганою нагодою для багатьох українських авіакомпаній буквально перезапустити бізнес. Це стосується, зокрема, МАУ. Також він упевнений, що точно не піде з ринку авіакомпанія Bees Airline. Держава, ймовірно, повернеться до реалізації ідеї національного авіаперевізника, яку поставила на паузу війна.
Проте існує ризик, що захопити український ринок захочуть і міжнародні гравці. Наприклад, європейські авіакомпанії, побачивши тут перспективи, можуть повернутися, запропонувавши демпінгові ціни. Тому після відкриття повітряного простору український ринок може швидко стати конкурентним.
Бензинова криза в РФ, спричинена ударами українських безпілотників по тамтешніх НПЗ, набирає обертів. На АЗС Свердловської області перестали продавати 95-й бензин, пише The Moscow Times, і. За словами місцевих жителів, заправитися паливом неможливо не ...
В Україні з початку повномасштабного вторгнення діє загальна мобілізація, у межах якої на військову службу призивають громадян, що перебувають на військовому обліку. Після проходження військово-лікарської комісії (ВЛК) визначається ступінь придатності ...