В Україні після відкриття неба для цивільних літаків (відбудеться після закінчення війни) частково відновити польоти можна буде у терміни від кількох тижнів до кількох місяців, вважає авіаційний експерт Богдан Долінце. Також можливе повернення міжнародних авіакомпаній, що дасть змогу створити конкуренцію в цінах.
Про це йдеться в публікації Liga. Видання нагадує: у квітні цього року Євроконтроль опублікував вкрай сумний прогноз: мовляв, ринок буде недоступним для України та її авіакомпаній принаймні до 2029 року. Проте експерти оптимістичніше оцінюють ситуацію.
Приклад того, як не залишати своїх співробітників напризволяще, продемонструвала SkyUp. У перші місяці після закриття українського неба робота за контрактами ветлізу дала змогу перевізнику якщо не заробити, то хоча б отримати фінансування для утримання льотного персоналу. Принаймні на наступні 2-3 роки.
На думку експерта в авіаційному праві Андрія Гука, нинішня війна стане непоганою нагодою для багатьох українських авіакомпаній буквально перезапустити бізнес. Це стосується, зокрема, МАУ. Також він упевнений, що точно не піде з ринку авіакомпанія Bees Airline. Держава, ймовірно, повернеться до реалізації ідеї національного авіаперевізника, яку поставила на паузу війна.
Проте існує ризик, що захопити український ринок захочуть і міжнародні гравці. Наприклад, європейські авіакомпанії, побачивши тут перспективи, можуть повернутися, запропонувавши демпінгові ціни. Тому після відкриття повітряного простору український ринок може швидко стати конкурентним.
Певним категоріям отримувачів житлових субсидій не продовжать допомогу на наступний період, тому їм потрібно звернутися за продовженням виплат. Про це нагадали в Пенсійному фонді, передають Патріоти України. З 1 травня органи Пенсійного фонду України в...
Відмова від отримання повістки під час воєнного стану в Україні — це серйозне порушення правил військового обліку, яке може мати негативні юридичні наслідки. Якщо військовозобов’язаний без поважних причин не бере повістку, на нього чекає адміністративн...