
Після 2014-го нових працівників майже перестали набирати, бо почали переводили досвідчених авіадиспетчерів з окупованих територій. Про це розповів авіадиспетчер аеропорту "Бориспіль" Олександр Серветник, повідомляють Патріоти України.
"У Національному авіаційному університеті всі студенти носили форму – синій піджак, погони з літерою С. Мати побачила в маршрутці хлопця в такій формі. Учився на авіадиспетчера. Пів години розпитувала його. Сказав, варто йти на англомовний проєкт. Я туди і вступив. П'ять років усі предмети вивчав англійською", - каже Серветник.
З його слів, раніше конкурсу чи відбору на робочі місця не було. "Студент міг прийти на практику влітку, зарекомендувати себе й отримати запрошення на роботу. А потім створили відділ керування людськими ресурсами, зробили відбір. Мій випуск першим під нього потрапив. Було 20 місць в Україні. Участь у конкурсі брали більш як 200 випускників двох вузів", - пояснює Олександр.
Він розповів, що у найкращі часи диспетчер заробляв не менше $2 тис. на місяць. "Працюємо 36 годин на тиждень, а не традиційні 40. У нас шкідливі умови, за законом. Якщо зміна триває 8 годин, то відпочинок повинен перевищувати її удвічі. У тебе гідна зарплата, можеш дозволити собі відпочинок на хорошому закордонному курорті, автомобіль середнього класу. Житло – за п'ять років", - говорить авіадиспетчер.
У Польщі впровадиди суворі правила дорожнього руху, зокрема посилили покарання за перевищення швидкості. У випадку порушення ПДР водіїв можуть не лише позбавити водійських прав, але посадити за ґрати. Подібні зміни варто знати українським водіям, які п...
Експерти попереджають, що багато хто з нас робить деякі поширені помилки з опаленням взимку, які можуть призвести до збільшення наших рахунків, навіть якщо ми цього не усвідомлюємо, передають Патріоти України. На щастя, цих помилок можна уникнути, зеко...