
У КМДА запевняють, що ризику обвалу на ділянці Деміївська – Либідська у метрополітені немає. Про це повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор, передають Патріоти України.
«Так, як ми зупинили рух потягів метрополітену, в нас зменшилася вібрація, зменшилися інші сторонні навантаження на цю ділянку, ми на сьогодні бачимо стабілізовану ситуацію. В нас зменшився дебіт води [об'єм води, що самостійно виходить на поверхню тунелю], в нас практично немає виносу ґрунту і немає додаткового розкриття тріщин», — сказав він.
Восьмого грудня КМДА повідомила про припинення на пів року руху потягів на синій гілці київського метро між станціями Либідська і Теремки. Комісія ТЕБ та НС заявила про потенційну загрозу виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру.
Начальник Київського метрополітену Віктор Брагінський розповів, що вранці 8 грудня на стелі тунелю на цій ділянці помітили нові тріщини, у тунель протікає вода. Попередньо він назвав три ймовірні причини появи тріщин: неякісна робота генпідрядника — відсутність гідроізоляції та хімзакріплення тунелю, активність річки Либідь і геологічні умови (пливуни і торфовища).
Кількість одиниць наземного транспорту, що дублює маршрути закритих станцій метро, збільшили до 77 автобусів і 20 тролейбусів. У КМДА також повідомили, що з 13 грудня між станціями метро Теремки та Деміївська запрацює «човниковий рух» поїздів.
У Росії наростає проблема дефіциту життєво важливих ліків, зокрема для людей з діабетом та онкозахворюваннями. Ця проблема переросла в системну кризу медичного забезпечення по всій країні, передають Патріоти України з посиланням на повідомлення Центру ...
За даними Пенсійного фонду України, близько 25% людей, які вже оформили пенсію, продовжують працювати. Та чи дозволено таким громадянам одночасно отримувати й заробітну плату, і повну пенсію? Про те, чому з грудня в деяких українців можуть утримувати д...