У КМДА запевняють, що ризику обвалу на ділянці Деміївська – Либідська у метрополітені немає. Про це повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор, передають Патріоти України.
«Так, як ми зупинили рух потягів метрополітену, в нас зменшилася вібрація, зменшилися інші сторонні навантаження на цю ділянку, ми на сьогодні бачимо стабілізовану ситуацію. В нас зменшився дебіт води [об'єм води, що самостійно виходить на поверхню тунелю], в нас практично немає виносу ґрунту і немає додаткового розкриття тріщин», — сказав він.
Восьмого грудня КМДА повідомила про припинення на пів року руху потягів на синій гілці київського метро між станціями Либідська і Теремки. Комісія ТЕБ та НС заявила про потенційну загрозу виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру.
Начальник Київського метрополітену Віктор Брагінський розповів, що вранці 8 грудня на стелі тунелю на цій ділянці помітили нові тріщини, у тунель протікає вода. Попередньо він назвав три ймовірні причини появи тріщин: неякісна робота генпідрядника — відсутність гідроізоляції та хімзакріплення тунелю, активність річки Либідь і геологічні умови (пливуни і торфовища).
Кількість одиниць наземного транспорту, що дублює маршрути закритих станцій метро, збільшили до 77 автобусів і 20 тролейбусів. У КМДА також повідомили, що з 13 грудня між станціями метро Теремки та Деміївська запрацює «човниковий рух» поїздів.
Рейтинг президента України Володимира Зеленського продовжує зростати. Майже усі інші політики, яких КМІС включив до списку, втрачають довіру,, передають Патріоти України з посиланням на дані опитування КМІС. За даними опитування, у травні 2025 року най...
Шахраї в Україні почали масово дзвонити пенсіонерам, представляючись працівниками Пенсійного фонду. Вони під виглядом перерахунку виплат виманюють дані картки Ощадбанку та SMS-код, після чого списують усі кошти з банківського рахунку, передають Патріот...