У КМДА запевняють, що ризику обвалу на ділянці Деміївська – Либідська у метрополітені немає. Про це повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор, передають Патріоти України.
«Так, як ми зупинили рух потягів метрополітену, в нас зменшилася вібрація, зменшилися інші сторонні навантаження на цю ділянку, ми на сьогодні бачимо стабілізовану ситуацію. В нас зменшився дебіт води [об'єм води, що самостійно виходить на поверхню тунелю], в нас практично немає виносу ґрунту і немає додаткового розкриття тріщин», — сказав він.
Восьмого грудня КМДА повідомила про припинення на пів року руху потягів на синій гілці київського метро між станціями Либідська і Теремки. Комісія ТЕБ та НС заявила про потенційну загрозу виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру.
Начальник Київського метрополітену Віктор Брагінський розповів, що вранці 8 грудня на стелі тунелю на цій ділянці помітили нові тріщини, у тунель протікає вода. Попередньо він назвав три ймовірні причини появи тріщин: неякісна робота генпідрядника — відсутність гідроізоляції та хімзакріплення тунелю, активність річки Либідь і геологічні умови (пливуни і торфовища).
Кількість одиниць наземного транспорту, що дублює маршрути закритих станцій метро, збільшили до 77 автобусів і 20 тролейбусів. У КМДА також повідомили, що з 13 грудня між станціями метро Теремки та Деміївська запрацює «човниковий рух» поїздів.
У червні 2025 року Польща прийняла найбільшу кількість українських біженців серед країн Європейського Союзу. За даними аналітичного центру Gremi Personal, упродовж місяця до країни прибуло 5600 осіб. Загалом у Польщі нині мешкає 992,5 тис. громадян Укр...
Більше половини заможних жителів Британії заявили, що будуть схильні покинути країну, якщо уряд запровадить податок на багатство. Такі дані наводить консалтингова компанія Arton Capital, яка опитала понад 1 тисячу респондентів зі статком від 1 млн фунт...