Цьогоріч у переддень Великодня в Україні окрім звичних пасок пропонують також лише "верхівки" для них, "паски" з інгредієнтів для суші та "дубайські" паски з фісташковим кремом та маскарпоне. У Православній церкві України ці нові "тренди" називають "маркетинговим ходом", що не має жодного стосунку до Великодня, передають Патріоти України.
Таку думку у розмові з OBOZ.UA висловив митрополит Переяславський та Вишневський Православної церкви України Олександр Драбинко. Він також відповів на запитання, як Церква ставиться до наявності таких "пасок" у великодньому кошику та що насправді робить випічку атрибутом головного християнського свята.
Продаж в Україні лише верхівок пасок, глазурі і посипки, "пасок" з інгредієнтів для суші, "дубайських" пасок та випічки з канабісом тощо Драбинко назвав "маркетинговим ходом".
"Люди просто заробляють на цьому гроші. До християнства і до Великодня це жодного відношення не має, хоча й використовується певна церковна атрибутика та символіка. Так само, як і День закоханих, День святого Валентина, не має жодного стосунку до цього святого", – зауважив він.
Він зазначив, що у випадку з наповненням великоднього кошика, який віряни несуть до храмів на Великдень, важливо, аби всі продукти у ньому були зроблені "своїми руками і з любов’ю", якщо є така можливість. На переконання митрополита, спечена власноруч за старовинним родинним рецептом паска вартує набагато дорожче, ніж придбана у магазині.
"Людина докладає свої зусилля, свою працю для того, щоб подякувати Богові за те, що Він дає нам це свято. Фактично приносячи ці продукти перед лицем Бога, ми дякуємо Йому за таку можливість все це мати у себе на столі і ділитися цим із своїм ближнім", – пояснив митрополит.
Випікання пасок власноруч Драбинко порівняв зі співом у церкві, який ніколи не вмикають у записі і який завжди звучить наживо – "оскільки церковний спів – це прояв таланту, який ми даруємо Богові на кожній літургії".
"Кожного разу ми повинні докладати свою роботу і свою любов до тієї праці, яку ми робимо, дякуючи тим талантам, якими нас обдарував Господь", – зауважив митрополит.
Окремо він порушив тему "дубайської" паски і "дубайського" шоколаду у великодньому кошику.
"Причому Дубай до українського великоднього кошика? Ми дякуємо Богові не за Дубай, не за фісташковий крем, а за те, що ми зробили своїми руками або зробили наші ближні на нашій рідній землі. Ми показуємо Богові, що ми зробили, використовуючи дані Ним таланти, і дякуємо Йому за це. Звичайно, ті, хто йде освячувати великодні кошики в Дубаї, можуть покласти туди "дубайський" шоколад, якщо вони над ним працювали", – заявив Драбинко.
Кількість українських громадян, які залишаються за кордоном, у 2024 році знову почала зростати. заявив, що за останній рік показник виріс на пів мільйона - з 5,9 млн до 6,4 млн осіб. Про це розповів соціолог Володимир Паніотто в ефірі "Київ24", передаю...
Після приєднання України до спільного роумінгового простору з ЄС "Роумінг, як вдома", українські мобільні оператори можуть переглянути умови тарифів. Про це повідомив президент компанії Kyivstar Олександр Комаров в інтервʼю LIGA.net, передають Патріоти...