Незважаючи на те, що смертельні авіакатастрофи трапляються досить рідко, кожна з них привертає підвищену увагу і змушує мандрівників задуматися, в якій же частині літака найбільше шансів вижити при аварії, передають Патріоти України.
Щоб відповісти на це питання, авіаексперти провели цілу серію досліджень, і зійшлися на думці, що найбезпечнішими є середні місця в хвостовій частині літака. Хоча і уточнили, що багато чого буде залежати від характеру і причини інциденту.
Зокрема, CNN наводить приклад авіакатастрофи United Flight 232 в Сіу-Сіті, штат Айова, в 1989 році, коли 184 з 269 осіб на борту вижили. Більшість тих, хто вижив, сиділи позаду першого класу, ближче до носа літака.
Тим не менш, дослідження TIME, в якому вивчалися дані про авіаційні аварії за 35 років, показало, що найнижчий рівень смертності спостерігається на середніх задніх сидіннях літака: 28% в порівнянні з 44% для сидінь в центральній частині.
Як зазначає видання, сидячи поруч з виходом, пасажир буде найближче до виходу в разі надзвичайної ситуації, однак за умови, що з цього боку немає вогню. І оскільки крила літака зберігають паливо, це робить центральні ряди не найбезпечнішим варіантом.
Водночас, якщо пасажир знаходиться ближче до носа літака, він може постраждати раніше тих, хто ззаду. А ось більш безпечними середні місця, порівняно з кріслами біля вікна або біля проходу, називають через наявність так званого "буфера", що забезпечується наявністю людей з обох сторін.
Таку ж теорію наводить The Sun з посиланням на інші подібні дослідження. Так, Aviation Safety Network проаналізувала 65 авіакатастроф і виявила, що задні сидіння були найбезпечнішими більш ніж в половині інцидентів, грунтуючись на показниках виживання.
"Я не можу придумати нічого, що зробило б сидіння попереду більш безпечним, в реальній аварії найкращі шанси на виживання зазвичай у тих, хто сидить позаду", – заявив в коментарі Express виконавчий директор Aviation Safety Network Харро Рантер.
При цьому експерти відзначають, що тип надзвичайної ситуації багато в чому буде визначати виживаність. Наприклад, в разі зіткнення з горою шанси на виживання будуть мінімальні. Посадка в океан носом вперед також зменшить шанси на виживання.
Водночас авіаексперти заспокоюють, що пілоти навчені максимально можливій мінімізації потенційного ризику в надзвичайній ситуації. Вони будуть намагатися уникати зіткнення з горами і шукати рівне місце, наприклад, відкрите поле, щоб приземлитися якомога м'якше. Тим часом, техніка посадки в воду вимагає оцінки стану поверхні та спроби приземлитися між хвилями під нормальним кутом посадки.
Крім того, літаки спроектовані так, щоб бути максимально надійними в надзвичайних ситуаціях. Виробники розробляють нові літаки з більш композитних матеріалів, здатних витримувати навантаження в польоті. У цих конструкціях крила не є жорсткими і можуть згинатися, щоб витримувати екстремальні навантаження і запобігати руйнуванню конструкції.
При цьому наголошується, що насправді головна причина, по якій бортпровідники нагадують пасажирам про необхідність пристебнути ремені безпеки, полягає не в ризику аварії, а в "турбулентності ясного неба", яку можна зазнати в будь-який час на великих висотах. Саме це погодне явище може завдати найбільшої шкоди пасажирам і літакам.
Крім того, зазначається, що, як правило, більші літаки мають більше конструкційного матеріалу і, отже, більшу міцність, щоб протистояти тиску на висоті. Це означає, що вони можуть забезпечити додатковий захист у надзвичайних ситуаціях, але це, знову ж таки, сильно залежить від тяжкості надзвичайної ситуації. Це не означає, що потрібно обов'язково бронювати рейси на найбільшому літаку, який тільки можна знайти.
Ветеринари в турецькому місті Стамбулі врятували цуценя, яке в зубах принесла до їхньої клініки бездомна собака. Про це пише видання Anadolu, передають Патріоти України. У районі Бейлікдюзю очевидці були зворушені моментом, який потрапив на камеру віде...
Українські пенсіонери можуть отримувати додаткові виплати, що перевищують 2,3 тис. грн. Втім, вони призначені лише для окремих категорій громадян. Про це повідомила начальниця Управління пенсійного забезпечення в Черкаській області Тетяна Коваль, перед...