Одному із пілотів стало зле під час випробувань літака.
17 червня в ході чергового випробувального польоту оновленого літака «Дельфін» в Одесі загинули військовий льотчик першого класу, льотчик-випробувач полковник запасу Олег Синиця і його колега, льотчик Юрій Жуковський, повідомляють Патріоти України.
Як стало відомо ЗМІ, перед падінням літака (фахівці, щоправда, називають це вимушеною посадкою) з борта надійшов сигнал лиха. Кажуть, одному з пілотів стало погано. На ДП «Одеський авіаційний завод» (входить до складу концерну «Укроборонпром»), де створювалася ця авіамашина, будь-яких коментарів поки не дають. Підкреслюють тільки, що обидва загиблих льотчика - професіонали найвищого класу. Особливо Олег Синиця, за плечима якого понад 3 тисяч годин нальоту.
«Він начальник льотно-випробувальної станції нашого підприємства, один з кадрових співробітників, ветеран. Саме його зусиллями, завдяки його досвіду створений "Дельфін", який постійно вдосконалювався. Причому ці нововведення Олег Миколайович впроваджував постійно, можна сказати, після кожної серії випробувальних польотів ... », - кажуть колеги загиблого. Підкреслюють, що «Дельфін» був, можна сказати, дітищем Олега Синиці.
Зазначають, що проект легкого літака Y1 «Дельфін» на підприємстві розробили, реалізували і просували за власною ініціативою. Це повітряне судно може виконувати широкий спектр завдань. «Y1"Дельфін" є легким чотиримісним одномоторним і дуже економічним літаком. Дану модель відрізняють легкість управління і гнучкість застосування. Він може використовуватися як для тренування пілотів цивільної та військової авіації, так і в якості патрульного літака для спостереження за прикордонними зонами, виявлення лісових пожеж. Ще можна застосувати як легкий пасажирських літак», - коментують фахівці.
Підкреслюють, що ця модель добре підходить для перших тренувальних польотів курсантів - майбутніх льотчиків: на ній вони із задоволенням освоюють ази льотної справи. Фахівці акцентують увагу: «Для більшої безпеки на "Дельфіні" встановлена спеціальна система порятунку: в разі нештатної ситуації літак разом з пілотами і пасажирами опускається на парашуті. Завдяки цьому рішенню стає можливим порятунок і людських життів, і самого літака ... ».
Крім того, як заявила головний інженер заводу Ольга Никифоренко, технічний стан літака повністю відповідав всім вимогам. За словами начальника Одеського регіонального главку Нацполіції Олега Беха, встановлено, що літак проходив сертифікаційні випробування. З місця події поліцейські вилучили план польоту, в якому зазначені його мета і маршрут. «За попередньою інформацією, причиною аварії могло стати погіршення самопочуття пілота, який знаходився за штурвалом», - підтвердив Бех.
Зараз вирішується питання про створення комісії, яка надасть висновки про технічний стан літака. За їх результатами і висновками судово-медичної експертизи про причини смерті загиблих буде прийнято рішення про остаточну правову кваліфікацію події. Попередньо подія кваліфіковано за ч. 3 ст. 276 ( «Порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного або повітряного транспорту») Кримінального кодексу України.
Під час повітряної тривоги найбільш ефективно від російських ракетних і дронових атак захищатимуть укриття. Ванна кімната або інше приміщення із "правилом двох стін" не завжди працюють. Про це українців попередив Артур Моркотенко, заступник начальника ...
З березня цього року збільшиться грошове забезпечення курсантам військових вишів. Виплати зростуть до понад 20 тисяч гривень, передають Патріоти України з посиланням на заяву президента України Володимира Зеленського під час зустрічі з курсантами та л...