
У Києві порізали на метал останній дореволюційний трамвайний вагон «Пульман», який стояв біля зупинки «Спецдиспансер», передають Патріоти України з посиланням на «Київську транспортну спільноту». Варто пам'ятати що такі вагони з незначною модернізацією успішно експлуатувались в Києві включно по 1970-ті.
Хоч вагон і переробили на тягову підстанцію, він зберігся майже в ідеальному стані. На основі рами можна було відновити вагон у первісному стані, стверджує «Віледж».


Як зазначається, колії під станцією маркувалися 1906 роком. Також збереглися візки, на які ставили «Пульмани» у 30-ті роки під час капремонту.

«Зараз усе це порізали й вивезли в невідомому напрямку, є велика можливість втратити останній зразок вагона», – наголосили представники «Київської транспортної спільноти».

Нагадаємо, перші чотиривісні трамвайні вагони типу «Пульман» постачали у Київ з німецького Нюрнберга з 1902 по 1913 роки.
Стан шин безпосередньо впливає на безпеку руху. Зношені або пошкоджені колеса знижують зчеплення з дорогою та можуть призвести до аварійних ситуацій. "Ми-Україна" зібрав п’ять головних ознак, за якими можна визначити, що час міняти шини, передають Патр...
В Україні базові молочні продукти за рік подорожчали на 15–25% через скорочення поголів’я корів і зменшення пропозиції сирого молока. Яйця теж дорожчають - восени падає несучість курей і зростає вартість кормів, тому ціни ще не досягли піку, передають ...