Штрафи за "євробляхи" в Україні почали надходити друзям і родичам їхніх власників. Зокрема, це пов'язано з тим, що власники просили ввести автомобіль в країну своїх знайомих. Про це в коментарі UBR розповів юрист "Авто Євро Сила" Іван Казачук, зазначають Патріоти України.
Так, тепер ті, хто допоміг завести транспорт в Україну, будуть отримувати штрафи.
За словами експерта, західні області наближені до кордону з ЄС, тому деякі жителі свого часу виїхали туди для проживання. Однак, саме цих родичів, кумів і друзів українці з цих регіонів і просили ввезти для них "євробляху".
Також фахівець каже, що пільгове розмитнення "євроблях" фактично дало збій. Зокрема, з майже 500 000 осіб, які ввезли авто, ним скористалися тільки 17 тис.
Як розповідає фахівець, тут присутня лише одна проблема. А саме іноземців, які ввозили автомобілі на єврономерах, "забули" звільнити від відповідальності за ст. 469 Митного кодексу.
Окрім того, це і призвело до того, що крім витрат на розмитнення авто, сплату разового штрафу, також штраф у 34 тис. грн доведеться платити й іноземцям, які погодилися на своє ім'я оформити таку машину.
У результаті Львівська область, яка є одним із лідерів за кількістю "євроблях", значно відстає за темпами розмитнення від сусідніх регіонів.
Згідно з чинним законодавством, українські пенсіонери, яким виповнилося 70, 75 та 80 років, отримують так звані «вікові доплати» до пенсії (300, 456 та 570 гривень відповідно) щомісячно, передають Патріоти України. Втім, в деяких містах, як, до приклад...
Ярослав Романюк, який очолював Верховний суд до 2017-го, в 2023-му у своїй декларації показав пенсію в розмірі 2 млн 937 тис. грн за рік. Тобто щомісячно він отримував від ПФУ 244,7 тис. грн. Однак Романюк вважав, що такий розмір пенсії порушує його пр...