Це може здивувати! Повну відмову від солі вчені визнали шкідливою для здоров’я

Згідно з новим дослідженням, надмірна старанність у зниженні кількості споживаної солі може бути шкідливою для здоров’я, у певній кількості вона потрібна, передають Патріоти України.

Повну відмову від солі вчені визнали шкідливим для здоров’я тих, хто має серцеву недостатність, – про це пише журнал Heart, посилаючись на висновок, зроблений Університетом імені Сунь Ятсена.

Його фахівці проаналізували стан здоров’я 1713 осіб із серцевою недостатністю віком від 50 років у співвідношенні з кількістю споживаної ними солі. За цими людьми велося 3-річне спостереження.

В результаті було зроблено висновок, що люди, які надмірно суворо дотримувалися лікарських рекомендацій про помірне споживання солі і відмовлялися від неї, частіше мали проблеми з погіршенням свого стану.

«Майже 50% учасників не додавали сіль взагалі. Вони мали більшу вагу і частіше потрапляли до лікарні через серцеву недостатність. Це було особливо явно для молодших 70 років», – поінформував Heart.

Нині це може здивувати! Як проходив випускний у СРСР

субота, 13 червень 2026, 12:56

Сучасний випускний вечір у школі – це професійно організована вечірка з фотозонами, ведучим та походом у ресторан. Але в СРСР індустрії розваг не існувало, тому пам’ятний вечір для вчорашніх школярів організовували своїми силами, передають Патріоти Укр...

Військовим дали 100 днів на "швидке" повернення із СЗЧ: Ось що буде з тими, хто не встигне

субота, 13 червень 2026, 12:32

В Україні повідомили про можливість добровільного повернення на військову службу після самовільного залишення частини (СВЛЧ) з правом вибору підрозділу та подальшим відновленням грошового забезпечення, передають Патріоти України з посиланням на публіка...