Очікуваного збільшення швидкості руху транспорту до 80 км/год на 17 вулицях Києва з 1 квітня не сталося. Сумну для більшості водіїв інформацію оприлюднили Київській міській державній адміністрації, зазначають Патріоти України. Таке рішення пояснюється тим, що жодна з 17 вулиць, де пом’якшували швидкісні обмеження, «не відповідає повністю необхідним критеріям».
Комунальники, автодорожники та патрульні поліцейські під час перевірки виявили на тих вулицях високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП.
«Обстеження показало, що жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, що визначені Правилами дорожнього руху та методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, а також чинним державним нормам та стандартам», — повідомив директор Центру організації дорожнього руху Віктор Черній.
За його словами, за останні 3,5 роки на вулицях, де дозволяли підвищення швидкості, загинуло 182 осіб, 1789 отримали травми
«Йдеться про дозвіл рухатися із швидкістю до 102 км/год у населеному пункті! А на ці вулиці припадає третина усіх загиблих та п’ята частина всіх травмованих у ДТП в Києві за 3,5 роки. Це 182 смерті та 1789 травмованих», — заявив чиновник.
У попередні роки влада дозволяла з 1 квітня по 1 листопада рухатися зі швидкістю 80 км/год на таких ділянках:
У ДТП загинув командир штурмової бригади Національної поліції України "Лють" Максим Казбан. Про це 22 липня повідомив у Facebook голова Нацполіції Іван Вигівський, передають Патріоти України. "Непоправна втрата в нашій поліцейській родині… Сьогодні у Д...
У Великій Британії суд присяжних визнав винним 65-річного Говарда Філліпса, який передав конфіденційну інформацію про колишнього міністра оборони Гранта Шаппса особам, яких вважав агентами російської розвідки. Як з’ясувалося, ці люди були співробітника...