Коли ви бачите, як хтось навантажує візок в магазині, така поведінка може виявитися заразливою.

На тлі поширення коронавіруса, у багатьох країнах люди в паніці скуповують в магазинах предмети особистої гігієни та чистячі засоби, а туалетний папір став одним з найпопулярніших товарів. У коментарі CNN психологи пояснили, навіщо людям такі запаси, передають Патріоти України.
Професор Темпльського університету і колишній президент Американської психологічної асоціації Франк Ферлі вважає, що це пояснюється страхом перед тривалим карантином і людей закликають залишатися вдома. «Новий коронавірус викликає свого роду психологію виживання, при якій ми максимально можливий час проводимо вдома і обходимося тільки найнеобхіднішим. До нього, звичайно, відноситься і туалетний папір. Зрештою, якщо в квартирі він закінчиться, чим же ми його замінимо?» - зазначає Франк Ферлі.
На думку Стівена Тейлора - клінічного психолога і автора книги «Психологія пандемій», будь-яка підготовка, навіть покупка туалетного паперу дають людям відчуття контролю над ситуацією. «Якщо це дає людям відчуття того, що вони зробили все, що могли, то так вони можуть звільнитися від страху», - упевнений він.
Таку ж думку висловила викладач Квінслендського технологічного університету з питань громадського здоров'я та соціальної роботи (Австралія), доктор Ніки Едвардс. «Туалетний папір символізує контроль. Коли люди чують про коронавіруси, вони бояться втратити контроль, а туалетний папір виглядає як спосіб, принаймні, забезпечити гігієну і чистоту», - вважає вона.
Доктор Девід Саведжі з Університету Ньюкасла додав, що в діях людей, які скуповують туалетний папір, є деяка практичність. «Туалетний папір належить до товарів, які не псуються, і тому ними дійсно можна запастися. Я не знаю напевно, але підозрюю, що більшість людей купують туалетний папір тільки тоді, коли він закінчується, а це може стати проблемою, якщо вам потрібно бути в ізоляції на два тижні», - розповів лікар.
Людей змушує панікувати також суперечливість інформації про коронавіруси і фотографії порожніх полиць в магазинах в ЗМІ і соцмережах. «Будучи соціальними істотами, ми звертаємося один до одного за підказками про те, що безпечно і що небезпечно. І коли ви бачите, як хтось навантажує візок в магазині, така поведінка може виявитися заразливою», - впевнений Стівен Тейлор.
В Росії запропонували обмежити доступ до інтернету в нічний час для молодих пар без дітей, щоб ті менше користувалися гаджетами та більше займалися продовженням роду. Таку ідею висловив депутат Брянської обласної думи та голова руху “Росія православна”...
Поки піддані Путіна бідкалися на дефіцит та кратне здорожчання картоплі протягом року, до "другого хлібу" почали підтягуватися проблеми з базовими продуктами, що випускає харчова промисловість. У січні-квітні 2025 року випуск в Росії цукру впав на 32,3...