Помітною тенденцією на ведучих автомобільних ринках світу стало збільшення продажу автомобілів з механічною коробкою перемикання передач (МКПП), які роком раніше деякі виробники збиралися "списувати" як анахронізм, передають Патріоти України.
Опит водіїв показав, що для багатьох автолюбителів перемикання передач по своєму вибору і, відповідно, свободи руху й контроль над машиною, як і раніше, важливі, їх не може замінити «автомат».
Крім того, попри зручність автоматичного перемикання передач у пробках, на звивистій дорозі в горах або треку справжні драйвери віддають перевагу «механіці».
Таким чином, надійність і невибагливість механічних коробок передач позитивно впливають на ціну та споживчі характеристики машин, ними укомплектованих, пише «РБК-Україна». Видання склало список з п'яти доступних авто на «механіці».
Volkswagen Golf IV/ $ 2 650 — 7 500
Хрестоматійний сімейний хетчбек на початку 2000-х офіційно продавався в Україні, але лише тепер він став фінансово доступним для пересічного автомобіліста. Також чимало їх останніми роками завезено з-за кордону. Якісний і практичний автомобіль, добре пристосований для не дуже рівних українських шляхів. Має широку моторну лінійку, яка складається ще з олдскульних повнолітражних агрегатів, здебільшого атмосферних — довговічних та витривалих.
Трансмісія як механічна так і автоматична. На жаль, саме «механіка» стала одним з найслабкіших місць четвертого «Гольфа» — на молодих машинах вона часто виходила з ладу раніше АКП. Але в наш час, коли майже усім «четвіркам» вже виповнилося двадцять років, чесноти обох трансмісій зрівнялися.
По-перше, «механіки» на ринку незрівнянно більше, а по-друге, ремонтувати її в рази дешевше, ніж «автомати», серед яких на третьому десятку років «живі» екземпляри знайти непросто.
Daewoo Lanos. $ 2 000 — 5 000
Один з найбільш вдалих автомобілів в історії України. Проста і одночасно актуальна для свого часу конструкція усіх вузлів і систем не має слабких місць і хронічних вад. Як на сьогодні, застарілим можна вважати хіба що кузов з його низьким дахом і обмеженим внутрішнім простором.
Модель була всесвітньою, але в нашій країні був свій і цілком достатній вибір двигунів — щоправда, лише бензинових, від 1,3 до 1,6 л. На ринку велика кількість машин має ГБО, що є великим плюсом. Щодо трансмісії: «автоматів» дуже мало, корейська МКП моторів 1,5 л і 1,6 л просто бездоганна, а мелітопільска «п'ятиступка» від двигуна 1,3 л часто ламається і не дуже приємна при перемиканнях.
Renault Logan I. $ 2 500 — 7 000
Машина, створена для небагатих країн з відповідним підходом до конструювання та дизайну. Відносно України маркетологи вгадали: «Логан» за популярністю впритул наблизився до «Ланоса». Утримувати машину недорого, вона містка і безвідмовна. Є змога придбати дизельну модифікацію, причому вельми економічну. З мінусів — простуватий інтер’єр, слабка шумоізоляція і неідеальна керованість при маневруванні на швидкості. Автоматичної коробки передач не передбачено, натомість «механіка» вважається безпроблемною.
Skoda Octavia I. $ 2 500 — 9 200
Одна з найпопулярніших європейських іномарок в країні завоювала серця споживачів поєднанням якості, доступності, практичності і добротності у кожній дрібниці. Перша «Октавія» мала такий попит, що її виробництво не припинили навіть після появи у 2004 р. машини другої генерації. Зараз випускається вже четверте покоління моделі, але перше все ще має активний попит.
В основі моделі — агрегати вищезгаданого Golf IV та інших моделей концерну VAG, тому і нюанси утримання приблизно ті самі. Важлива відмінність від більшості інших машин у нашій добірці — можливість вибирати не лише між бензиновими і дизельними версіями, а й між кількома доволі різноманітними комплектаціями. За бажання можна знайти також модифікацію з приводом на всі чотири колеса
Daewoo/Chevrolet Aveo. $ 1 900 — 10 000
Ця модель, будучи спадкоємцем «Ланоса» у модельній лінійці General Motors, ідеологічно є його більш свіжою реінкарнацією. За винятком того, що Aveo таки менш міцний і менш витривалий, оскільки опинився в нижчому В-класі. В салоні у молодшого брата більш шуму, а під капотом найчастіше — то самий мегапопулярний і вічний 1,5-літровий силовий агрегат, що й у старшого.
Відповідно, МКП «Авео» так само безпроблемна, але з іншого боку, цю модель простіше знайти у комплектації з «автоматом». На вторинному ринку представлені Aveo двох поколінь, причому під брендами Daewoo, Chevrolet і ЗАЗ та під іменами Aveo, Kalos і Vida.
Як відомо, механічна коробка передач — найпростіша з усіх трансмісій, але насправді далеко не завжди вона виявляється надійнішою за «автомат». По-перше, бувають невдалі моделі МКП, а по-друге, попередній власник міг банально «вбити» коробку нещадною експлуатацією. Тому при виборі вживаного авто треба перевіряти навіть ті агрегати, які мають добру репутацію в колах автомобілістів.
Є ще один важливий нюанс. Заводські інструкції більшості автомобілів заявляють, що масло в МКП не вимагає заміни до кінця життя машини. Але майстри-коробочники кажуть, що для довгої служби агрегата масло потрібно міняти.
На війні проти російських бойовиків загинув грузинський доброволець - 24-річний Леван Лохішвілі. Про це повідомляє Ехо Кавказа, передають Патріоти України. Зазначається, що захисник загинув 19 листопада у Херсонській області внаслідок вибуху саморобног...
В Україні протягом дії воєнного стану пенсіонери-чорнобильці щомісячно будуть отримувати доплату до пенсії у розмірі 2361 грн. Про це йдеться у проєкті закону № 12000, передають Патріоти України. Зазначається, що відповідно до нового законопроєкту про ...