Голлівудська репортерка Анна Павлова-Грінтрі поділилася інсайдерською інформацією про спілкування з кінозірками. За її словами, за кожну розмову прокатник тієї чи іншої картини в будь-якій країні повинен заплатити американській кіностудії певну суму. Вартість залежить від статусу актора, формату інтерв'ю (друковане або відео) і від тривалості розмови, передають Патріоти України.
"У середньому кінодистриб'ютори в різних країнах платять приблизно 2000 – 3000 доларів (53 252-80 тис. грн. – Ред.) за кожний талант, з яким журналіст робить інтерв'ю", – каже репортер.
На самому інтерв'ю, крім журналіста і актора, зазвичай присутня людина-секундант. Коли спілкуєшся з актором, за його спиною секундант відраховує спочатку хвилини, потім – секунди. "Ти перебуваєш у ситуації, коли розумієш, що зайвої секунди не дадуть, а другого шансу не буде. Іноді тільки сам актор може сказати щось на кшталт: "Ну давайте ще одне питання". І це добре. Якщо є регламент часу – більше продуктивності", – зазначила Анна Павлова-Грінтрі.
. Американська співачка та акторка Дженніфер Лопес втрапила у конфуз перед тисячами своїх шанувальників, передають Патріоти України Так, зірка нещодавно завітала до Польщі з власним запальним шоу. Виступи були настільки запальними, що посеред одного з...
Заслужений артист України Віктор Жданов розповів, що деякі вітчизняні продюсери намагаються збагатитися на акторах під час повномасштабного вторгнення. Як пояснив зірка фільму "Кіборги", вони переконують знаменитостей понизити розмір гонорарів за участ...