Голлівудська репортерка Анна Павлова-Грінтрі поділилася інсайдерською інформацією про спілкування з кінозірками. За її словами, за кожну розмову прокатник тієї чи іншої картини в будь-якій країні повинен заплатити американській кіностудії певну суму. Вартість залежить від статусу актора, формату інтерв'ю (друковане або відео) і від тривалості розмови, передають Патріоти України.
"У середньому кінодистриб'ютори в різних країнах платять приблизно 2000 – 3000 доларів (53 252-80 тис. грн. – Ред.) за кожний талант, з яким журналіст робить інтерв'ю", – каже репортер.
На самому інтерв'ю, крім журналіста і актора, зазвичай присутня людина-секундант. Коли спілкуєшся з актором, за його спиною секундант відраховує спочатку хвилини, потім – секунди. "Ти перебуваєш у ситуації, коли розумієш, що зайвої секунди не дадуть, а другого шансу не буде. Іноді тільки сам актор може сказати щось на кшталт: "Ну давайте ще одне питання". І це добре. Якщо є регламент часу – більше продуктивності", – зазначила Анна Павлова-Грінтрі.
Під час екскурсії приватними садами Віндзорського замку в одній із сцен серіалу Юджина до них приєднується вихованець принца, кокер-спаніель Орла. Ведучий пригостив собаку ласощами, а Вільям зазначив, що Орла цілком задоволена, передають Патріоти Украї...
Українська співачка Софія Ротару готується дати своє перше інтерв'ю після початку повномасштабного вторгнення країни-агресора РФ в Україну. Про це заявив український ведучий Олексій Суханов в інтерв'ю, яке 9 жовтня опублікували на латвійському YouTube-...