Голлівудська репортерка Анна Павлова-Грінтрі поділилася інсайдерською інформацією про спілкування з кінозірками. За її словами, за кожну розмову прокатник тієї чи іншої картини в будь-якій країні повинен заплатити американській кіностудії певну суму. Вартість залежить від статусу актора, формату інтерв'ю (друковане або відео) і від тривалості розмови, передають Патріоти України.
"У середньому кінодистриб'ютори в різних країнах платять приблизно 2000 – 3000 доларів (53 252-80 тис. грн. – Ред.) за кожний талант, з яким журналіст робить інтерв'ю", – каже репортер.
На самому інтерв'ю, крім журналіста і актора, зазвичай присутня людина-секундант. Коли спілкуєшся з актором, за його спиною секундант відраховує спочатку хвилини, потім – секунди. "Ти перебуваєш у ситуації, коли розумієш, що зайвої секунди не дадуть, а другого шансу не буде. Іноді тільки сам актор може сказати щось на кшталт: "Ну давайте ще одне питання". І це добре. Якщо є регламент часу – більше продуктивності", – зазначила Анна Павлова-Грінтрі.
Меган Маркл з’явилася в програмі YouTube The Circle і дала нове інтерв’ю ведучій Емілі Чанг. Герцогиня Сассекська поділилася труднощами роботи у королівській сім’ї, розкритикувавши той непростий період, передають Патріоти України. В інтерв’ю герцогиня ...
Абсолютний чемпіон світу з боксу у надважкій вазі Олександр Усик здивував фанатів, виконавши відому пісню разом із легендарним українським співаком Іво Бобулом. Подія відбулася на благодійному вечорі, організованому родиною Усиків, аби підтримати дітей...