У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
"У Берліні завершився багатогодинний раунд переговорів Зеленського з американською делегацією за участі європейських лідерів, представників ЄС і НАТО. В інформаційному просторі цю зустріч поспішили охрестити «мирними переговорами». Але тут варто зупини...
Українська армія повинна змінитися, адже на карту поставлене виживання держави. Командир 3-го армійського корпусу, бригадний генерал Андрій Білецький закликав до реформування Збройних сил України у 2026 році. Про це йдеться у статті Білецького для брит...