У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
Нещодавно Росія заявила про бойове розгортання новітнього зенітно-ракетного комплексу С-500, який до того російська пропаганда агресивно нахвалювала. Однак реальна ефективність цієї зброї залишається під питанням. Як і здатність РФ серійно її випускати...
У російській армії помітили новий варіант імпровізованого захисту бронетехніки. Окупанти встановлюють морські ISO-контейнери безпосередньо на корпуси танків. Це доповнює вже поширені на полі бою кустарні надбудови, відомі як "сараї" та "мангали". Відео...