У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
"Затята путіністка Лариса Доліна продала свою квартиру і віддала гроші шахраям. А потім схаменулася і через суд домоглася, щоб квартиру їй повернули, залишивши покупця і без грошей, і без квартири", - пише оглядач Іван Яковина на своїй сторінці в соцме...
"Венесуела володіє найбільшими у світі підтвердженими запасами нафти – понад 300 млрд барелів, а також значними родовищами золота, колтану, алюмінію і природного газу. Для Вашингтона контроль над потоком венесуельських енергоресурсів – це не лише питан...