У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
Ми часто говоримо про те, що допомагає мозку працювати краще - правильне харчування, сон, тренування пам’яті. Але не менш важливо знати й про протилежне: є звички, які повільно, але невпинно погіршують інтелект, концентрацію та здатність мислити ясно, ...
Православне свято 21 листопада за новим календарем (4 грудня за старим) - Введення в храм Пресвятої Богородиці, одне з двунадесятих, тобто, найбільших православних свят. У народі його також називають Третя Пречиста. Раніше ми розповідали про історію ць...