У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
Війна зруйнувала не лише міста і села, але й унікальні екосистеми країни. Поки українці сподіваються на завершення конфлікту, екологи попереджають і малюють нову географічну карту України – з кількома великими червоними зонами, куди людям краще не пове...
Військові 7-го корпусу Десантно-штурмових військ повідомили, що Мирноград залишається під контролем ЗСУ, спростувавши поширену росіянами інформацію про нібито окупацію міста. Про це інформує пресслужба 7-го корпусу ДШВ, передають Патріоти України. За і...