У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
Бійці 92 окремої механізованої бригади імені кошового отамана Івана Сірка знищили 12 місць розміщення, 7 вантажівок, 2 САУ, МТЛБ, ЗРК ТОР та склад БК окупантів. Фрагмент успішної бойової роботи українських бійців опублікований у соцмережах. . "12 місц...
Незаконне "усиновлення" викрадених українських дітей перетворилося для росіян на джерело легких грошей на допомозі від держави. Як з'ясували журналісти британського видання The Guardian, "прийомні" сім'ї отримують квартири і гроші за викрадених в Украї...