У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
Найдовший міст світу має довжину у цейЗнаходиться це диво інженерії у Китаї. . Великий міст Даньян-Куньшань – це залізничний віадук, який з'єднує два найбільші міста країни, розповідає видання Express. Міст, зведений між Шанхаєм та Нанкіном, розташова...
Політична криза набирає обертів на тлі тривалих відключень світла та важкої ситуації на фронті. Алі-Баба набув рис шварцівського дракона й уособлює весь набір якостей головного злодія. «Вбивство дракона» сприймається, як найбільш очевидний та простий с...