У своїй рекламній кампанії у Бельгії Burger King вирішили запустити жартівливе голосування "Хто король?". У ньому поціновувачів фастфуду просять обрати між королем Бельгії Філіпом та логотипом ресторану. Щоправда, якщо навіть бельгійці захочуть, короля Філіпа вони обрати не можуть.
Спершу сайт показує підказку "Ви впевнені? Він не зможе приготувати вам картоплю фрі", потім кнопка "Так" зменшується, а потім починає хаотично переміщатися по екрану і в кінцевому результаті взагалі зникає.
У королівській родині вже відреагували на таке зухвале використання їхнього імені. Представник королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бау заявив, що Burger King не питав дозволу на використання образу короля в комерційних цілях.
Ми не схвалюємо такий підхід, – заявив він.
Нагадаємо, раніше розгорівся скандал навколо розміщення Burger King своєї реклами на території концентраційного табору у Німеччині.
Знавці автомобілів дали поради автовласникам, які стикалися з такою проблемою, як дивний скрип під капотом автомобіля, передають Патріоти України. Так, видання the-sun.com наводить думку майстра, який десятиліттями займається ремонтом автомобілів. Він ...
Попри те, в що в СРСР часто бракувало життєво необхідних речей, радянська влада прагнула вражати іноземців технологічністю та оригінальністю своїх товарів. Так на полицях магазинів у Країні Рад з’являлись зокрема продукти харчування, які у сучасної люд...