"Для Семенченко, Парасюка и других политиков, участвующих в блокаде, это прежде всего пиар", - Фесенко

На думку політолога, нардепи підключилися до блокади тому, що мільярдер Рінат Ахметов, чиї підприємства добувають вугілля на шахтах Донбасу, викликає в українському суспільстві великий резонанс, а значить, на цій темі "вигідно піаритися".​

Блокада Донбасу. Фото: соцмережі.

За українськими законами, через лінію розмежування на Донбасі заборонено пересування фур з товаром, але не поїздів з вугіллям. Саме тому блокада залізниці, організована ветеранами АТО і волонтерами, викликає багато питань. Про це в коментарі виданню "ГОРДОН" заявив Володимир Фесенко, український політолог, голова правління Центру прикладних політичних досліджень "Пента", передають Патріоти України.

"Смущает, что организаторы блокады перекрыли именно ту железнодорожную магистраль, по которой идет уголь. Если бы они задерживали реальных контрабандистов, которых на Донбассе хватает... Но нет, они блокируют именно поставки угля. К этому можно относиться по-разному, но поставки угля из оккупированных территорий никаких законов Украины не нарушают. Запрещены поставки товаров фурами, но поставки по железной дороге – нет, они регулируются и контролируются. Так что если блокируете – блокируйте реальную контрабанду, а не поставки угля", – заявив Фесенко.

Він підкреслив, що для народних депутатів Семена Семенченко та Володимира Парасюка, які підтримали блокаду, це "перш за все піар". "Это непопулярная точка зрения, но я категорический противник блокады, особенно зимой, когда нужен антрацитовый уголь. Не собираюсь обвинять всех, кто участвует в блокаде, у кого-то из них искренняя позиция. Но для Семенченко, Парасюка и других политиков, участвующих в блокаде, это прежде всего пиар", – сказав Фесенко.

На думку політолога, нардепи підключилися до блокади тому, що мільярдер Рінат Ахметов, чиї підприємства добувають вугілля на шахтах Донбасу, викликає в українському суспільстві великий резонанс, а значить, на цій темі "вигідно піаритися". "Почему я так думаю? Блокада проводится выборочно, была анонсирована в конце декабря прошлого года, а началась после новогодних и рождественских праздников, когда активизировалось политическое пространство. Плюс блокировать начали в морозы, провоцируя технологические проблемы. Ну а главное: Ахметов и поставки угля – очень резонансная тема в обществе, на ней выгодно пиариться", – вважає Фесенко.

Експерт переконаний, що з окупованим Донбасом треба зберегти в тому числі економічні зв'язки, а не повністю відрізати регіон від усієї України. "Как бы мы ни относились к Ахметову, с Донбассом непрямые связи на уровне хозяйственных субъектов необходимы. Крым – другая история. По Донбассу я сторонник сохранения социальных и экономических связей. Нельзя отрезать оккупированный Донбасс от Украины, нельзя допустить полный разрыв с регионом. По Донбассу должна быть гибкая политика: сепаратистские республики не признавать, но надо реинтегрировать регион, возвращать территории", – резюмував Фесенко.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Ця історія не впала з якогось чистого неба": Клімкін розповів, хто насправді вирішив призупинити постачання зброї Україні

неділя, 6 липень 2025, 23:00

Рішення про тимчасову зупинку військової допомоги Україні ухвалювалося безпосередньо за згодою Білого дому і не могло бути ініціативою окремих посадовців. Про це заявив ексміністр закордонних справ України Павло Клімкін в інтерв’ю LIGAnet, передають Па...

Вільних місць вже немає навіть на підлозі: Українські дрони спричинили колапс в російських аеропортах (фото)

неділя, 6 липень 2025, 22:42

У Росії другий день триває авіаційний колапс: через обмеження у повітряному просторі масово скасовують рейси. Проблеми зачепили кілька міст, включаючи Москву, Санкт-Петербург та інші. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на «Росавіацію». С...