Дослідники дізналися, який режим харчування може подовжити життя

субота, 17 червень 2017, 17:26
Дані, отримані американськими дослідниками, говорять про те, що людям середнього віку варто обмежити калорійність харчування, а також відмовитися від їжі по вечорах. Це допоможе сповільнити процеси старіння, знизити ризик багатьох захворювань.

До таких висновків дослідники прийшли в результаті експериментів, проведених на макаках-резусах, інформують Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Геном цих мавп на 93% збігається з людським. Крім того, анатомія, фізіологія, неврологія, ендокринологія та імунологія цих тварин надзвичайно схожа на людську. Процеси, пов'язані зі старінням, у макак-резусів багато в чому протікають так само, як у людей.

Перші такі експерименти були проведені ще в 2009 році вченими з університету Вісконсіна. Калорійність харчування частини макак була штучно знижена на 20%, при цьому у проміжок між п'ятьма годинами вечора і вісьмома годинами ранку їжі тваринам не давали. Виявилося, що мавпи, посаджені на такий «голодний пайок», в середньому живуть на 9 років довше, ніж інші тварини (середня тривалість життя макак-резусів — 26 років). Крім того, голодуючі мавпи рідше хворіли на рак і серцево-судинними захворюваннями, у них був нижчий ризик розвитку стійкості тканин до дії гормону інсуліну, що є передвісником діабету. Дослідники тоді прийшли до висновку, що зниження калорійності харчування гальмує процеси старіння.

Проте подальші експерименти, проведені вченими з Національного інституту старіння, поставили ці висновки під сумнів, так як не показали, що низькокалорійне харчування макак як-небудь впливає на тривалість їхнього життя. Тепер обидві групи дослідників об'єдналися і проаналізували дані, отримані в ході безлічі інших досліджень з цієї теми, включаючи обидва попередні дослідження з суперечливими результатами.

У результаті вчені підтвердили, що зниження калорійності їжі та відмова від їжі по вечорах і вночі дійсно продовжує життя, захищає від хвороб і гальмує старіння. Але починати дотримуватися такого режиму харчування треба не в молодості, а виключно в середньому віці (після 30 років). Результати другого дослідження були спотворені в тому числі через те, що в нього були включені тварини дитячого і підліткового віку.

При цьому, як встановили дослідники, особливо корисний перехід на «голодну дієту» для чоловіків, оскільки в середньому віці вони частіше, ніж жінки, набирають зайву вагу, що веде до діабету і серцево-судинних захворювань.

Опублікував: Олекса Хвацький
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 15 серпня. Українки спрадавна вірили, що цього дня жінкам прощаються всі гріхи, накопичені за рік, якщо все правильно зробити

субота, 15 серпень 2026, 7:09

5 серпня (28 серпня за старим календарем) православні віряни відзначають Успіння Пресвятої Богородиці та день пам'яті Києво-Печерської ікони Успіння Божої Матері. Також цього дня вшановують ще кілька образів Божої Матері - Ацкурський, Цилканський, Влах...

Чеченець з "Ахмату" перейшов на бік України і розповів про інші такі випадки (відео)

п’ятниця, 14 серпень 2026, 19:12

Колишній боєць чеченського підрозділу «Ахмат» перейшов на бік України та вступив до Міжнародного легіону ГУР МО України. Про це чеченець розповів у відео Дмитра Карпенка, передають Патріоти України. . Добровольця звати Магомед. До переходу на бік Укра...