Дурдом "Веселка": Як працює центр обслуговування "Київенерго"

Віддавати такі установи у приватні руки (зокрема, Ахметова) - означає створювати безлад, - блогер

Фото: "Фейсбук"

Сергій Панченко на своїй сторінці у "Фейсбуці" поскаржився на жахливий безлад у "Київенерго": непрацюючі термінали, маленьку кількість персоналу, довгі черги. З"агалом, коли чую про передачу подібних компаній у приватні руки – Київенерго, нагадаю, належить Ахметову – то виникає скепсис. Можливо, в державному управлінні було б більше порядку?", - пише автор. І то правда, у державних установах, зокрема, в ЦНАПі, порядку трохи більше. Про це повідомляють Патріоти України.

"Уже вдруге відвідую центр обслуговування "Київенерго". Й уже вдруге переконуюсь, що коли говорять про дурдом "Веселку", то, очевидно, мають на увазі саме цю установу.

Довжелезна черга і лише одна дівчина за стійкою адміністратора. Бабуся, що займала чергу за мною, зауважила "А чого це лише одна працівниця? Це в нас вихідний день, а в них – робочий".

Суперечки хто де стояв.

Крики на дівчину-адміністраторку, адже вона є уособленням компанії, людиною на яку можна вилити все роздратування.

Термінал не працює. А має видавати талони. Тому – жива черга.

За незрозумілим принципом із черги вибирають людей. Як наслідок – погрози адміністраторці.

Крик уже адміністраторки, в якої нерви не сталеві.

Неузгодженість. Хтось не витримує і сходить з дистанції,

Коли був біля заповітної стійки, якийсь чоловік почав вимагати книгу скарг. Йому сказали вчора, що повинен взяти якогось представника і приїхати сьогодні. Так і зробив, а його не обслуговують

Сварка відвідувачів між собою.

Обіцянка адміністраторці, що потрапить на телебачення. Адміністраторка майже непритомніє.

Видача талончиків, підписаних від руки.

Крики дітей. Крики на маму, що виховала неправильно. Обурення матері, що вже три години в черзі, тож будь-яка дитина стільки не висидить,

Як нагорода – компетентний спеціаліст-філософ, якщо пощастить.

Приблизно такий же сценарій був і минулого разу. Правда, без погроз привезти телебачення. І я абсолютно розумію тих людей, які обурюються. Вони приходять вирішувати серйозні для них питання щодо електроенергії, гарячої води й опалення. Намагаються все гарно і згідно із законом оформити, аби контролювати ситуації з оплатою. Аналізувати, чи можна зекономити, чи варто більше працювати, щоб більше заробити. А тут їх зустрічає безлад. І де гарантія, що цього безладу немає в розрахунках. На фоні підняття тарифів громадяни це сприймають особливо гостро.

Сьогодні, перед тим, як іти в "Київенерго", зателефонував на гарячу лінію. Голос у слухавці пообіцяв очікування три хвилини. Прочекав п'ять і зв'язок обірвався. І тут безлад.

Загалом, коли чую про передачу подібних компаній у приватні руки – Київенерго, нагадаю, належить Ахметову – то виникає скепсис. Можливо, в державному управлінні було б більше порядку? Спірне питання", - пише Панченко.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

В Адміністрації Байдена розглядають можливість повернення Україні ядерної зброї, - ЗМІ

п’ятниця, 22 листопад 2024, 19:51

Президент Сполучених Штатів Джо Байден намагається витиснути максимум допомоги для України до завершення своїх повноважень, які добігають кінця на початку 2025 року. Зокрема, в Адміністрації розглядають можливість повернення ядерної зброї. Про це повід...

Окупанти планували новий наступ на Харків та Суми влітку - джерело

п’ятниця, 22 листопад 2024, 19:29

Російські окупанти планували наступальну операцію на Харківському та Сумському напрямку 1−15 червня 2024 року. Про це NV повідомило високопоставлене джерело в ЗСУ, передають Патріоти України. Підготовку до нового наступу окупанти завершили наприкінці т...