Як повідомляється, в проекті "Гіперпетля" пасажирські капсули зможуть переміщатися по трубі зі швидкістю, близькою до швидкості звуку.
"Технічно реалізувати проект можна, наполягають представники двох компаній, що працюють над цим. Головна проблема полягає в тому, щоб він виявився комерційно вигідним", - пише видання.
На сьогодні, як зазначає видання, між двома компаніями - Hyperloop Transportation Technologies (HTT) і Hyperloop Technologies - напружена конкуренція.
HTT планує протягом трьох років побудувати в Каліфорнії трек довжиною 8 км, по якому можна було б перевозити пасажирів, а Hyperloop Technologies зараз будує тестовий трек на північ від Лас-Вегаса.
"Ми можемо побудувати "Гіперпетлю" сьогодні, тільки це буде занадто дорого", - говорить Броган Бамброган, співзасновник і технічний директор Hyperloop Technologies.
Маск спочатку припускав, що капсули будуть парити за допомогою стисливого компресорами повітря, подібно деяким столам для аерохоккею.
У Hyperloop Technologies раніше розглядали цей метод, але обидві компанії зараз схиляються до технології магнітної левітації, яка вже використовується для поїздів на магнітній подушці (маглева). У цьому випадку для підйому вагонів зазвичай використовуються потужні електромагніти, що вимагають багато енергії і іноді дорогі системи охолодження.
У HTT і Hyperloop Technologies стверджують, що можуть скоротити витрати за допомогою постійних магнітів, що вимагають значно менше енергії. Але ефективність цієї технології ще не доведена.
За оцінками Маска, будівництво Hyperloop між Сан-Франциско і Лос-Анджелесом обійдеться в 6 млрд доларів (або близько 7 млн доларів за один км), що більш ніж в десять разів дешевше будівництва високошвидкісної залізниці на цьому маршруті.
Експерти та представники Hyperloop Technologies вважають оцінку Маска низькою. У HTT заявляють, що можуть побудувати трек за 3,1-12,5 млн доларів за 1 км.
Як пише видання, появі поїздів, схожих на Hyperloop, вже заважали фінансові та політичні реалії.
Керівники обох компаній впевнені, що перші повномасштабні Hyperloop будуть побудовані за межами США, а також для цього потрібна урядова підтримка.
Обидві компанії розповіли, що провели попередні переговори з урядами більш ніж десяти країн, включаючи Китай, Індію і Великобританію, про будівництво Hyperloop до 2020 року.
Російські окупанти планували наступальну операцію на Харківському та Сумському напрямку 1−15 червня 2024 року. Про це NV повідомило високопоставлене джерело в ЗСУ, передають Патріоти України. Підготовку до нового наступу окупанти завершили наприкінці т...
"У США розроблена система попереджень для кожного стихійного лиха, щоб запобігти жертвам серед цивільного населення. Однак в Україні, навіть під час загрози обстрілом експериментальною російською ракетою, за звичкою, евакуйовується тільки влада. Чи дов...