
У Львові та Тернополі почали відмовлятися від маршруток, повідомляють Патріоти України з посиланням на Хмарочос. За кілька років ці міста повинні перейти на електротранспорт і зручні автобуси.
А ось у Києві таку ініціативу підтримувати не дуже поспішають. У січні у Львові зареєстрували петицію "Вимагаємо відмовитися від маршруток і перейти на електротранспорт і зручні автобуси". Вона одразу зібрала необхідну кількість голосів і вже у березні Львівська міська рада прийняла рішення про підтримку цієї петиції. Позбутися від маршруток планують протягом п'яти років. За цей час необхідно подбати не тільки про закупівлю транспорту, але і про інфраструктуру.
Тернопіль
Від маршруток у місті планують відмовитися протягом двох років. Крім того, останні кілька років кількість маршруток у місті й так зменшилася.
Планується, що вже до 2020 року в місті буде один комунальний перевізник. Для цього влада Тернополя готується закупити 120 великих автобусів на 80-100 місць. Першу половину з них планують закупити вже до кінця 2018 року, решту - в 2019 році.
"Спочатку будемо брати б/в автобуси з країн Європи, вони там у хорошому стані. Нові поки не маємо можливості купити в такій кількості, однак, плануємо поступово оновлювати міської автопарк, щоб остаточно відмовитися від маршруток", - говорить радник мера Тернополя, урбаніст Антон Марчевський.

Київ
У столиці України ситуація залишається фактично без змін, незважаючи на рекомендації. Так, ще у березні 2016 року представник британської компанії ITP Девід Бреніг-Джонс представив стратегію розвитку громадського транспорту в Києві. Її розробили іноземні фахівці під егідою Світового банку.
Стратегія складалася з трьох етапів - короткострокового, середньострокового і довгострокового. На першому етапі вона передбачає створення 19 нових автобусних маршрутів і плани відкоригувати 46 діючих. Разом з тим, процес супроводжуватися закриттям 100 маршрутів, на яких зараз курсують маршрутки.
Однак ці рекомендації фактично не виконуються. Замість зняття маршруток з рейсів, їх кількість збільшують. Крім того, відкриття нових маршрутів не супроводжується збільшенням кількості одиниць транспорту, а значить це робиться ціною погіршення якості інших маршрутів.
Крім того, знаючи, що в найближчі 2-3 роки ряд напрямків маршруток (близько 80) будуть закриті, міська влада провела конкурси та переуклала з багатьма з них договори на п'ять років. При цьому для Києва актуальною залишається проблема нелегальних маршруток.
"У міста було два варіанти: взяти вже готову систему (предметні переговори велися з корейцями, але це, безумовно, не єдиний можливий варіант), або конструювати самостійно. Місто обрало другий спосіб, а це значить, що пройде багато часу від обмеженого старту системи до її поширення на весь транспорт міста", - стверджує експерт Антон Гаген.
У Великій Британії знайшли десятки об'єктів не заарештованої нерухомості на суму близько 700 млн фунтів, яка раніше була пов’язана з підсанкційними російськими олігархами — зокрема Романом Абрамовичем. Про це 3 листопада повідомляло російське видання T...
Колишня учасниця романтичного реаліті "Холостяк-14" Віта Зварич, більш відома в мережі як Віточка, розповіла про своє спілкування з героєм попереднього сезону шоу Олександром Тереном, передають Патріоти України. В інтерв'ю РБК-Україна дівчина зізналася...