Маршрутки на смітник: Українські міста почали відмовлятися від застарілого транспорту

Зараз все частіше говорять про повернення до автобусів, трамваїв і тролейбусів.

Маршрутка у Львові. Фото: Хмарочос

У Львові та Тернополі почали відмовлятися від маршруток, повідомляють Патріоти України з посиланням на Хмарочос. За кілька років ці міста повинні перейти на електротранспорт і зручні автобуси.

А ось у Києві таку ініціативу підтримувати не дуже поспішають. У січні у Львові зареєстрували петицію "Вимагаємо відмовитися від маршруток і перейти на електротранспорт і зручні автобуси". Вона одразу зібрала необхідну кількість голосів і вже у березні Львівська міська рада прийняла рішення про підтримку цієї петиції. Позбутися від маршруток планують протягом п'яти років. За цей час необхідно подбати не тільки про закупівлю транспорту, але і про інфраструктуру.

Тернопіль

Від маршруток у місті планують відмовитися протягом двох років. Крім того, останні кілька років кількість маршруток у місті й так зменшилася.

Планується, що вже до 2020 року в місті буде один комунальний перевізник. Для цього влада Тернополя готується закупити 120 великих автобусів на 80-100 місць. Першу половину з них планують закупити вже до кінця 2018 року, решту - в 2019 році.

"Спочатку будемо брати б/в автобуси з країн Європи, вони там у хорошому стані. Нові поки не маємо можливості купити в такій кількості, однак, плануємо поступово оновлювати міської автопарк, щоб остаточно відмовитися від маршруток", - говорить радник мера Тернополя, урбаніст Антон Марчевський.

Маршрутка в Києві. Фото: Хмарочос

Київ

У столиці України ситуація залишається фактично без змін, незважаючи на рекомендації. Так, ще у березні 2016 року представник британської компанії ITP Девід Бреніг-Джонс представив стратегію розвитку громадського транспорту в Києві. Її розробили іноземні фахівці під егідою Світового банку.

Стратегія складалася з трьох етапів - короткострокового, середньострокового і довгострокового. На першому етапі вона передбачає створення 19 нових автобусних маршрутів і плани відкоригувати 46 діючих. Разом з тим, процес супроводжуватися закриттям 100 маршрутів, на яких зараз курсують маршрутки.

Однак ці рекомендації фактично не виконуються. Замість зняття маршруток з рейсів, їх кількість збільшують. Крім того, відкриття нових маршрутів не супроводжується збільшенням кількості одиниць транспорту, а значить це робиться ціною погіршення якості інших маршрутів.

Крім того, знаючи, що в найближчі 2-3 роки ряд напрямків маршруток (близько 80) будуть закриті, міська влада провела конкурси та переуклала з багатьма з них договори на п'ять років. При цьому для Києва актуальною залишається проблема нелегальних маршруток.

"У міста було два варіанти: взяти вже готову систему (предметні переговори велися з корейцями, але це, безумовно, не єдиний можливий варіант), або конструювати самостійно. Місто обрало другий спосіб, а це значить, що пройде багато часу від обмеженого старту системи до її поширення на весь транспорт міста", - стверджує експерт Антон Гаген.

Опублікував: Інна Мартинчук
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Перед Часовим Яром залишився єдиний форпост, підконтрольний ЗСУ, - офіцер НГУ (відео)

субота, 20 квітень 2024, 9:14

За словами бійця бригади Нацгвардії "Рубіж" Володимира Черняка, перед Часовим Яром залишається водоканал, який росіянам поки що не вдалося форсувати. Але в районі Богданівки ЗС РФ "добре окопалися" і зосередили всілякі ресурси. . Російські війська зак...

Про поточні події кількох крайніх діб на Куп'янському, Сіверському та Краматорському напрямках, - Костянтин Машовець

субота, 20 квітень 2024, 9:05

1. На Куп'янському напрямку противник, судячи зі всього, після перегрупування сюди військ 47-ї танкової дивізії (тд) продовжує "вивчати та знайомитись" із поточною ситуацією... Принаймні, на даний момент, сили й засоби угрупування військ (УВ) "Запад" а...