Наш "Керченський міст": Трасу переправи на Троєщину вже встигли забудувати спекулянти, у Кличка асигнують ще сотні мільйонів на подолання проблем

​Заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник заявив, що консультаційні роботи з проектування об'єкта проводяться з німецькими фахівцями.

У місці, куди має вийти Подільсько-Воскресенський міст на правому березі, зводять будівлю. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на в "Київгенплан". При цьому мер міста Віталій Кличко заявив про те, що підготовчі роботи перед початком добудови моста поновилися і гроші на добудову місто виділило, а це 625 мільйонів гривень. Закінчити будівництво автомобільної частини моста хочуть через 2,5 роки.

Процес будівництва моста в Києві прокоментував в ефірі радіостанції Голос Столиці заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник.

Що будується на виході Подільсько-Воскресенського мосту?

— Якщо чесно, то питання більше треба задавати архітектурі, яка і заявляє про те, що там щось будується на сьогоднішній день.

Тобто в КМДА про це нічого не знають?

— Ні, чому не знають. Ви маєте на увазі, що там будується.

Земля кому належить?

— Насправді, на сьогодні, якщо ми говоримо про Подільсько-Воскресенський міст, то мова більше йде про те, щоб змінити в'їзд і виїзд з цього мосту, тому що по проекту, якому на сьогоднішній день вже більше 15 років, вся містобудівна ситуація з лівого і правого берега змінилася. І сьогодні йде перепроектування з'їздів і виїздів на Подільсько-Воскресенський міст, тому що від планів того, щоб його добудувати, за 2,5 роки ніхто не відмовлявся.

Скільки ще можуть тривати роботи по перепідготовці планів?

— Це не перепідготовка планів, це перепідготовка проекту. Роботи на сьогодні тривають. Вони до кінця цього року мають бути завершені, роботи безпосередньо будівельно-монтажні, які відбуваються на мостовій частині, там де можна ці роботи проводити, вони проводяться. Самі по собі роботи не зупиняються. Але в зв'язку з тим, що необхідно перепроектування з'їздів і заїздів на міст, ці роботи трохи уповільнюються.

В КМДА не цікавилися у представників архітектурного управління, що будується на виході з мосту?

— У мене нема достатньої інформації для того, щоб прокоментувати можливе будівництво в зоні будівництва метрополітену. Тому що я маю дуже серйозні сумніви, що це будується в зоні будівництва моста.

Звідки тоді такі заяви з'являються?

— Заяви або від некомпетентних працівників, або недостовірні заяви. Якщо зараз тривають відповідні роботи щодо перепроектування, грошей вистачить, які вже виділені з бюджету, 625 мільйонів гривень? — Насправді, там до кінця року їх має бути більше. Їх має бути більше мільярда. Тобто грошей вистачає. На сьогоднішній день у нас немає проблем з фінансуванням Подільсько-Воскресенського мосту.

Тобто якісь зміни до бюджету будуть прийматися?

— Однозначно буде коригування бюджету на початку осені і на міст передбачається трошки більше мільярда.

Чому врешті-решт настільки збільшуються видатки на будівництво цього мосту?

— Це нормальне фінансове планування в частині того, як використовуються кошти, і що потрібно для того, щоб робити не зупинялися по будівництву мосту. Це на цей рік така сума. Я думаю, що на наступний рік потрібна буде сума не менша, для того щоб продовжувати роботи по цьому мосту.

Скільки взагалі ще може коштувати цей міст?

— Остаточні розрахунки однозначно покажуть вже безпосередньо експертиза, яка буде проведена на підставу нового проекту. Але я думаю, що це ще досить велика сума. Це напевно буде більше двох мільярдів коштів для будівництва цього мосту.

А скільки до цього моменту було витрачено?

— Навіть не менше,а набагато більше, тому що основна частина — перехід через річку — вже побудована. З конкретних цифр це також треба уточнити.

З якими інвестиційними фондами зараз відбуваються консультації? Чи означає це, що принаймні частину видатків на будівництво цього мосту можуть взяти на себе якісь фонди, а не бюджет?

— Бюджету досить складно на сьогоднішній день витягнути всі ті позиції які потребують на сьогоднішній день щоб фінансувати ті виклики, які є на сьогоднішній день перед містом, бо питання не лише в мостах, питання в дорогах, школах, садках, в утриманні всього цього господарства. Це тільки мала доля всього того що я назвав. Звичайно, якщо є можливості залучення тих чи інших коштів, тих чи інших фондів, то місто з ними працює і такими речами користується. А стосовно мосту, я вам нагадаю, десь півроку тому у нас були консультації з німецьким урядом. Вони приїжджали, консультували, розбиралися безпосередньо з усім цим проектом, тобто відповідно з ними на сьогоднішній день і проводиться робота.

Опублікував: Олекса Хвацький
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 3 травня

п’ятниця, 3 травень 2024, 7:05

3 травня за новим церковним календарем згадують мучеників Тимофія і Мавру, а також відзначають день пам'яті ікони Божої Матері Успіння Києво-Печерська. Цього ж року на 3 травня випала Велика п'ятниця Страсного тижня. Про традиції та прикмети 3 травня, ...