Науковці дійшли висновку, що у крові людини живе багато невідомих науці мікроорганізмів

Вчені Стенфордського університету з'ясували, що вони переоцінювали свої знання мікрофлори людини.

Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на видання ScienceAlert.

Дослідники проаналізували фрагменти ДНК, які містилися в 1351 зразок крові, взяті у 188 пацієнтів. Біологи секвенували, тобто прочитали нуклеотидні послідовності методом дробовика, при якому молекулярні ланцюжки розбиваються на окремі клонучі частини. Структура цілого фрагмента (контіга) визначається комп'ютерною програмою на основі безлічі окремих причетних.

Всього було секвеновано 7190 контігів, більше половини яких (3761) не мало подібності з послідовностями бактеріальної ДНК, які зберігаються в базі даних.

Вчені визначили, що фрагменти належать мікроорганізмам з невідомих таксонів - груп живих істот, які об'єднують подібні види або таксонів більш нижніх рангів.

Опублікував: Олекса Хвацький

Хіти тижня. "Сортиры на улице у половины страны, а так - хоть сейчас на Марс и на Вашингтон", - російський блогер про співгромадян

субота, 16 лютий 2019, 0:10

Росіяни могли б жити краще. Якби вони не були такими "великими" та "високодуховними" і не втручалися у життя інших народів. "Удивительный народ. Им тыкаешь в их разрушенные больницы в 2019 году и спрашиваешь: "Ну, рады Крыму-то? Наелись великодержавной...

Хіти тижня. Померла психолог з проектів "МастерШеф" і "Говорить Україна"

п’ятниця, 15 лютий 2019, 23:55

У Алевтини Шевченко півроку тому виявили рак легенів четвертої стадії. 13 лютого померла психолог з проектів "МастерШеф" і "Говорить Україна" Алевтина Шевченко. Про це повідомила її дочка Марія Попова, передають Патріоти України.