Міжміську дорогу на Рівненщині жителі порівнюють із побаченими під час війни в Афганістані шляхами. У Сумах дороги в межах міста місцеві називають "пеклом", по якому їздити страшно. Навіть на державного значення автошляху поблизу кордону з Польщею трактор за гроші перетягує машини через те, що мало б бути дорогою. Нині ремонту потребують 95% трас, і навіть у Києві важко знайти хоча б одну ідеальну дорогу. Їх уже ніхто й не шукає – у соцмережах складають натомість рейтинг топ-1000 найгірших автодоріг України.
Їздити країною зараз і справді небезпечно. Люди іронізують, що шосе перетворилися на декорації для зйомок кіно про наслідки бомбардувань. Здивовані навіть працівники СТО, які багато чого надивилися: кажуть, що такого закінчення зимового сезону на їх пам'яті не було. Щодня доводиться ремонтувати диски, поламані амортизатори і вщент розтрощені ходові. На це автовласники витрачають від десятків тисяч гривень до десятків тисяч доларів – залежно від марки машини.
У Мінінфраструктури нарікають на погоду: мовляв за зиму температура 50 разів переходила через нуль, а це негативно впливає на асфальт. А новий керівник "Укравтодору" Славомир Новак вирішив бути відвертим і заявив, що сподіватися на кардинальне покращення не слід. "Я не буду вас обманювати і обіцяти чудес, що ми швидко виправимо ситуацію", - заявив він. Для подібних очікувань повинні бути підстави у вигляді фінансування щонайменше в 50 млрд на рік протягом 5 років. Наразі ж ідеться лише про ремонт 2 тисяч км трас – це близько 1% мережі автошляхів країни. І то ремонт ямковий, із котрим Новак раніше не стикався
Витрачені на ямковий ремонт 2 млрд гривень будуть грошима, викинутими на вітер. У цьому переконаний керівник проекту "Укр'яма". За його словами, найкращим доказом є існуючий стан справ, коли навесні-влітку дороги латають, а за рік вони знову опиняються в жахливому стані. Подібне марнотратство на кругообіг асфальту активісти вважають злочином і закликають змінити підходи на якісніші. У відповідь Новак радить спрямовувати запити не лише до "Укравтодору", а й до місцевої влади, котра сумарно володіє вдвічі більшою кількістю доріг, ніж загальноукраїнське підприємство.
Як уже повідомлялося, асфальт з доріг разом зі снігом зійшов по всій Україні. У Чернігові геть полисіли магістральні дороги. Їхній ремонт почали у листопаді. Тепер місцева влада позиватиметься на підрядників за неякісний ремонт.
Джерело: ТСН Ірина Маркевич
Гарною новиною є той факт, що російські агенти отримують підозри. Проте важливо не зупинятися на досягнутому та звернути увагу на Верховну Раду, адже там подібних колаборантів дуже багато. Таку думку висловив підполковник ЗСУ, заступник командира 3 ОШБ...
У Запоріжжі внаслідок ракетного обстрілу, який РФ здійснила у суботу, 18 січня, вибуховою хвилею пошкоджений Свято-Андріївський кафедральний собор УПЦ МП. Військовий прокоментував, як "відреагували" представники собору. Про це військовослужбовець ЗСУ С...