Міжміську дорогу на Рівненщині жителі порівнюють із побаченими під час війни в Афганістані шляхами. У Сумах дороги в межах міста місцеві називають "пеклом", по якому їздити страшно. Навіть на державного значення автошляху поблизу кордону з Польщею трактор за гроші перетягує машини через те, що мало б бути дорогою. Нині ремонту потребують 95% трас, і навіть у Києві важко знайти хоча б одну ідеальну дорогу. Їх уже ніхто й не шукає – у соцмережах складають натомість рейтинг топ-1000 найгірших автодоріг України.
Їздити країною зараз і справді небезпечно. Люди іронізують, що шосе перетворилися на декорації для зйомок кіно про наслідки бомбардувань. Здивовані навіть працівники СТО, які багато чого надивилися: кажуть, що такого закінчення зимового сезону на їх пам'яті не було. Щодня доводиться ремонтувати диски, поламані амортизатори і вщент розтрощені ходові. На це автовласники витрачають від десятків тисяч гривень до десятків тисяч доларів – залежно від марки машини.
У Мінінфраструктури нарікають на погоду: мовляв за зиму температура 50 разів переходила через нуль, а це негативно впливає на асфальт. А новий керівник "Укравтодору" Славомир Новак вирішив бути відвертим і заявив, що сподіватися на кардинальне покращення не слід. "Я не буду вас обманювати і обіцяти чудес, що ми швидко виправимо ситуацію", - заявив він. Для подібних очікувань повинні бути підстави у вигляді фінансування щонайменше в 50 млрд на рік протягом 5 років. Наразі ж ідеться лише про ремонт 2 тисяч км трас – це близько 1% мережі автошляхів країни. І то ремонт ямковий, із котрим Новак раніше не стикався
Витрачені на ямковий ремонт 2 млрд гривень будуть грошима, викинутими на вітер. У цьому переконаний керівник проекту "Укр'яма". За його словами, найкращим доказом є існуючий стан справ, коли навесні-влітку дороги латають, а за рік вони знову опиняються в жахливому стані. Подібне марнотратство на кругообіг асфальту активісти вважають злочином і закликають змінити підходи на якісніші. У відповідь Новак радить спрямовувати запити не лише до "Укравтодору", а й до місцевої влади, котра сумарно володіє вдвічі більшою кількістю доріг, ніж загальноукраїнське підприємство.
Як уже повідомлялося, асфальт з доріг разом зі снігом зійшов по всій Україні. У Чернігові геть полисіли магістральні дороги. Їхній ремонт почали у листопаді. Тепер місцева влада позиватиметься на підрядників за неякісний ремонт.
Джерело: ТСН Ірина Маркевич
"План "Стійкого руху до перемоги". Правильне запитання мені поставили: не подобається план – покажи свій. Показую", - пише політолог Віктор Андрусів у своєму Телеграм-каналі, передають Патріоти України, та продовжує:. "1. Мобілізація духу всередині й н...
Президент Сполучених Штатів Джо Байден намагається витиснути максимум допомоги для України до завершення своїх повноважень, які добігають кінця на початку 2025 року. Зокрема, в Адміністрації розглядають можливість повернення ядерної зброї. Про це повід...