Нічні жахи збуваються: Вчені відкрили новий вид гігантських отруйних павуків (фото)

Раніше невідомий біологам вид тарантула був виявлений у північній частині Шрі-Ланки.

Даний вид вражає своїми величезними розмірами. Тарантули нововідкритого виду розмірами з людське обличчя (близько 25 сантиметрів), повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Пошуки павука з лапами довжиною у 10 сантиметрів відомого, як Poecilotheria rajaei, велися з 2009 року. Тоді до вчених потрапило тіло мертвої особини.

Новий вид отримав свою назву на честь поліцейського, який супроводжував команду дослідників під час їх експедиції. Вчені зрозуміли, що виявлений павук не був схожий ні на одного тарантула з тих, що вони бачили раніше, а тому вирішили, що б не сталося, знайти живого представника нового виду, аби побільше про них дізнатися.

Дослідники вели великомасштабні пошуки у лісах Шрі-Ланки і, нарешті, їм посміхнулася удача. Вчені з Biodiversity Education and Research Шрі-Ланки виявили самку і кілька дитинчат.Тарантули мають характерне забарвлення, у тому числі блідо-жовтий колір на лапах і рожеві смуги навколо живота.

«Вони досить рідкісні. Вони вважають за краще облаштовувати свої гнізда в старих деревах, але через вирубку лісів відбулося різке скорочення їх місця існування. Знахідка показує, що дика природа продовжує виживати. Попри те, що людина знищує звичне для тварин середовище проживання, вони адаптуються до мінливих умов», - розповів один з учених, який брав участь в експедіціі.

Попри радість з приводу відкриття, колеги дослідників вважають, що необхідно провести аналіз ДНК павука, щоб упевнитися в тому, що це дійсно новий вид.

Опублікував: Олекса Хвацький