Помріємо разом: Вчені порахували вартість квитка Київ-Одеса на транспорті Hyperloop

​Про це йдеться в дослідженні Ukrainian Institute for the Future.

Фото: epravda.com.uaЗа проектною інформацією вартість будівництва Hyperloop є найнижчою порівняно з іншими високошвидкісними технологіями в світі, повідомляють Патріоти України.

Внаслідок проведеного аналізу, Ukrainian Institute for the Future пропонує оцінку вартості Hyperloop за маршрутом "Київ-Одеса" (488,4 км). За оцінками побудова Hyperloop "Київ-Одеса" обійдеться в 3,6 млрд доларів.

За розрахунком UIF, для покриття тільки експлуатаційних витрат вартість квитка буде 19,8 доларів (518 гривень по курсу). За іншим підходом, щоб проект був окупним через 30 років, ціна квитка повинна бути не менше 4384 гривень.

Для порівняння, станом на червень 2017 року квиток на потяг Інтерсіті коштує 324 гривень за 6 годин шляху, літак - 2970 гривень за 1 годину. Поїздка на Hyperloop буде тривати 31 хвилину і коштуватиме 518 гривень (при першому підході) і 4384 (при другому).

Раніше повідомлялось, що через Київ можуть пройти три гілки Hyperloop. Hyperloop - новий вид транспорту, запропонований винахідником Ілоном Маском.

Джерело: Економічна правда

Опублікував: Олекса Хвацький
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Підтримання противником потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього труднощі, - Костянтин Машовець

неділя, 23 лютий 2025, 12:45

Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...

Усування проблем швидких розробок оборонки: Експерт назвав недоліки ракети "Трембіта" та найкращий спосіб їх застосування

неділя, 23 лютий 2025, 9:32

У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...