Коротко підсумую, що почув.
1. Ryanair скрізь поводиться вкрай агресивно, але не скрізь в них настільки зацікавлені, щоб задовольняти їхні забаганки (а безкоштовна земля під готель - це губу розкатали ще й як)...
2. З Жулянами у Ryanair не склалося тому, що якби Жуляни дали їм все, чого вони вимагали, то такі самі знижки захотів би собі Wizzair, який, фактично, витягнув цей аеропорт з небуття. Але це було б для Жулян роботою на збиток, тобто, шляхом до фінансової катастрофи.
3. Так, мало де лоукостери літають у головний аеропорт країни. У цьому зв'язку якось підзабули, що Ryanair аналізував також інші варіанти - менш завантажені аеропорти на більшій відстані від Києва. Найкращим з таких варіантів, об'єктивно, був Гостомель. Але там "Антонов" одразу запросив такі астрономічні суми, що переговори завершилися, майже не розпочавшись.
4. Тобто, незалежно від інтересів МАУ, Бориспіль у цій ситуації фактично виявився крайнім. А Омелян на цій темі вдало зробив чудовий піар.
От, за що купив, за те продаю. Від себе додам: якщо, на цій хвилі, Омелян зможе замінити дуже близького до МАУ Рябікіна на нейтральнішу людину, може воно й вийде на краще, незалежно від того, чим закінчиться історія з Ryanair.
"21 лютого СБУ повідомила, що росіяни почали розкачувати протести в Україні. Скажу чесно – це очікувана подія. Очікувана саме зараз, на фоні переговорів, що відбуваються. І це частина тонкої багатоступеневої гри Путіна та його оточення", - пише політте...
У Києві серед зими помітили триколісний кабріолет Polaris Slingshot 2016 року. Він є рідкісним не лише в Україні. Його фото опублікували на сторінці t.o.p.c.a.r.s_ua в Instagram, передають Патріоти України. Американська компанія Polaris Industries спец...