Сьогодні міністр - завтра зек: На Заході змушують Порошенка та Яценюка пожертвувати друзями-корупціонерами

Для перемоги над корупцією, потрібно почати реформу Генпрокуратури та судової системи. Це буде тривалий бій, але держава вже більше не може від нього ухилятися.

Ілюстрація:xn--j1aidcn.org

Владній коаліції потрібно триматися разом, принаймні, БПП і Народному фронту. Про це в блозі на Новом Времени пише шведський економіст, старший науковий співробітник Atlantic Council Андерс Аслунд, передають Патріоти України.

«Вони можуть зібрати альтернативну підтримку для різних голосувань. Дострокових парламентських виборів в 2016 році слід уникнути, і влада, схоже, сама в цьому зацікавлена.

Щоб коаліції вдалося вижити, керівникам необхідно почати справжню боротьбу з корупцією. Це означає, що їм доведеться пожертвувати декількома вищестоящими чиновниками, які очевидно замішані в корупції. Вибір за ними, але справжні винуватці повинні бути виявлені, затримані і покарані", - зазначає експерт.

Аслунд підкреслює, що для перемоги над корупцією, потрібно почати реформу Генпрокуратури та судової системи. Це буде тривалий бій, але держава більше не може від нього ухилятися.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Підтримання противником потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього труднощі, - Костянтин Машовець

неділя, 23 лютий 2025, 12:45

Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...

Усування проблем швидких розробок оборонки: Експерт назвав недоліки ракети "Трембіта" та найкращий спосіб їх застосування

неділя, 23 лютий 2025, 9:32

У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...