Що змінилося і як нововведення вплинули на характеристики Барс-8, розповів технічний директор ДП АСЗ №2 АТ «АК« Богдан Моторс »Владислав Іллєнко, передають Патріоти України.
«Представлений на державних випробуваннях «Барс-8» є продовженням лінійки бронеавтомобілів цього типу. Він створений на базовому шасі Dodge Ram 5500, що дозволило збільшити його повну масу до 10 тонн і дозволило поліпшити бронезахист. Після визначаючих відомчих випробувань на підприємстві істотно доопрацювали конструкцію кузова.
Він став легшим на 400 кілограмів, менше нависає над задніми колесами, а фильтровентиляційна установка переміщена з даху на кормову частину бронеавтомобіля.
Також вдосконалили верстат для кулемета і внутрішню перегородку між водієм і десантним відсіком. Вона сконструйована таким чином, що в разі необхідності складається разом з майданчиком для кулеметника. Це дає можливість водієві разом з командиром швидше евакуюватися через бічні задні двері або верхні люки.
Протимінні сидіння в десантному відсіку сконструйований таким чином, щоб максимально поглинати енергію вибуху».
Зараз Богдан «Барс-8», проходить цикл державних випробувань у різних умовах і на різних полігонах. Нагадаємо, що державні випробування тривають вже три місяці і включають ходові випробування маршем 10000 км у різних умовах дорожнього покриття, переважно по пересічній місцевості. Оцінюватимуться параметри прохідності автомобіля, перевірятися балістичні і протимінні показники броньованого авто.
Джерело: Військовий навігатор України
Реагування на просування ворога в бік Добропілля певним чином було загальмоване не зовсім адекватними звітами командирів бригад, які тримали оборону на цій ділянці. Про це розповів директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express Сергій Зг...
Переважна більшість українців на початку 90-х років не вважала Україну своєю батьківщиною і не була готова до проголошення незалежності. Таку думку висловив журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Коли Україна проголосила незалежність...