Київ перетворюється в бетонне гетто, і це серйозний привід для протестів. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню From-UA розповів громадський діяч, лідер громадянської кампанії «Форум порятунку Києва» Віталій Черняховський, інформують Патріоти України.
За словами співрозмовника видання, неухильне "падіння" Києва за всіма показниками спостерігається з 1996-го року. "Коли в лютому 2014-го року змінилася влада в Україні, і коли втік президент Віктор Янукович, незважаючи на це міськрада не була розпущена і продовжувала засідати, зберігаючи якісь повноваження.
А люди, які були корисні для потенційних керівників, такі як, наприклад, Володимир Бондаренко з партії "Батьківщина", перетікали в команду потенційного переможця виборів Віталія Кличка. І обкрадання міста безкарно залишалося на тому ж рівні", - говорить експерт.
Найбільша проблема, за словами Черняховського, полягає в тому, що засудження з боку громадськості відсутнє як таке.
"У цьому можна звинуватити і ЗМІ, які підім'яті олігархатом і не висвітлюють об'єктивно всю ситуацію в місті. На Майдан, наприклад, канали йти закликали, а під Міськраду, щоб вимагати поліпшення життя в столиці, ніхто не кличе. І, природно, через повну інформаційну заглушку приводів для протестів немає, а насправді їх набагато більше, ніж непідписання Асоціації України з ЄС", - констатує співрозмовник видання.
Одним з найголовніших приводів для занепокоєння, на думку Віталія Черняховського, є ущільнення забудови, яке перетворює місто в "бетонне гетто".
"Хаотичний розвиток Києва призвів до величезного зростання неконтрольованої маси нелегальних мігрантів, які перебувають в столиці без реєстрації. Зараз в цілому на території міста понад 7 мільйонів чоловік, цьому, звичайно, сприяла війна на сході і анексія Криму, звідки в більшій частині приїхали люди. Це та цифра, яку підтвердив міністр МВС Арсен Аваков. Це перша проблема", - зазначає експерт.
"Друге. Неконтрольоване будівництво призвело до різкого збільшення автомобілів. Зараз офіційно зареєстрованих машин в Києві близько 1 млн 100 тис. Це дуже багато. Але також потрібно говорити про 750 тис. незареєстрованих авто, які тут постійно знаходяться.
А вони займають досить простору і різко погіршують якість повітря. Крім цього, з'являються парковки, які займають міський простір", - додає громадський діяч.
Також, продовжує експерт, в наявності різке зменшення зелених насаджень. "Які території здаються під забудову? Реальні ліси, парки, сквери, тому що вільних пустирів вже немає і поготів. Все забудовано. А через це погіршується якість повітря", - каже Віталій Черняховський.
Плюс до всього, додає експерт, спостерігається різке погіршення якості води. "Через будівництва на березі Дніпра, в тому числі приватні, а також незаконних підприємств, виникають неочищені стоки і каналізації, за якими йдуть нечистоти. Які куди зливаються? Правильно, в річку", - зазначає експерт.
У Луганській області російські дезертири влаштували бунт, розстрілявши командира та ще двох його підлеглих, передають Патріоти України. Як повідомляє NEXTA Live, інцидент відбувся неподалік населеного пункту Нижня Дуванка. За попередніми даними, кілька...
Президент США Дональд Трамп розмірковує над продажем електрокара Tesla на тлі сварки із засновником цієї електромобільної компанії Ілоном Маском. Про це 6 червня повідомив канал CBS News із посиланням на високопоставленого представника його адміністрац...