
Тобто, те, як і чим ми харчуємось, суттєво впливає людину, вважають ізраїльські вчені. В дослідженні, яке науковці провели, особлива увага приділена фізичному та психічному здоров'ю людини, повідомляють Патріоти України.
Висновок науковців наступний: якщо вам не до вподоби їжа, яку ви вживаєте, то це загрожує психічним проблемам. Мова стосується, зокрема, депресивного стану та апатії. Вчені вважають, що організм людини не доотримує тієї кількості корисних речовин, які йому необхідні, щоб повноцінно працював весь організм, зокрема, нервова система.
Існує зона ризику - жінки, які страждають різноманітними депресивними розладами. Також, це категорія людей, яка дотримується монодієт (дієта на основі лише одного продукту).
Отже, які б корисні продукти не були, якщо вони вам не до вподоби, тоді важче отримати бажаного результату. Ізральські вчені вважають, що все повинно приносити задоволення, їжа – не виключення.
Після Другої світової війни жоден зі збройних конфліктів не завершився захопленням і утриманням великих територій, як за колоніальної доби, якщо населення чинило спротив. Хіба що інтервенція Китаю в Тибет є винятком. Але історичні аналогії диктатурам н...
Українські сили мають успіхи одразу на двох напрямках фронту. Про це йдеться у звіті американського Інституту вивчення війни (ISW) за 9 червня, передають Патріоти України. На Борівському напрямку (ділянка фронту на межі Харківської та Донецької облас...