Вчені виявили несподівану цілющу властивість помідорів

субота, 15 липень 2017, 15:18
​Вчені з Університету Огайо (США) здійснили серію експериментів, які показали, що щоденне споживання томатів гальмує розвиток пухлин.

Дослідники перевіряли, чи може споживання помідорів захищати організм від раку шкіри, обумовленого дією ультрафіолетових променів. Раніше стверджувалося, що при регулярному поїданні томатної пасти у людей зменшувалася схильність до меланоми, передають Патріоти України з посиланням на ladyhealth.com.ua.

Нова робота вчених підтвердила: властивості томатної пасти не були перебільшеними. Під час дослідів серед мишей, які піддавалися жорсткому ультрафіолетовому випромінюванню, у тварин, які їли томатний концентрат, процес утворення пухлин був набагато менш інтенсивним у порівнянні з гризунами, які не отримували такої добавки.

За словами фахівців, у тварин, що споживали томати, злоякісних новоутворень на шкірі виявилося на 50% менше. Відповідно до їхніх аргументів, захист шкіри від пошкодження ультрафіолетом забезпечує комплекс хімічних речовин, що містяться в томатах. Раніше подібну властивість приписували такому компоненту томатів, як лікопін.

Але в цей раз дослідники заявили, що один лише лікопін не проявляє антиракового ефекту. Шкіру, за їхніми словами, захищає комбінація пігментних з'єднань, від яких залежить колір помідорів.

Опублікував: Олекса Хвацький
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Мендель, Полякова і мобілізація: Що стоїть за вкидами про багатодітних, жінок і війну? - розбиралася Марина Данилюк-Ярмолаєва (відео)

вівторок, 11 серпень 2026, 23:00

На тлі дефіциту ракет для ППО Росія посилює іншу зброю — інформаційні атаки, які мають розколювати українське суспільство. Інтерв’ю Юлії Мендель та Олі Полякової, петиції про мобілізацію багатодітних батьків і бездітних жінок — випадковий інформаційний...

Пішла коса на камінь: Новий очільник ГУР Іващенко намагається невілювати вплив Буданова і знімає з посад його людей. Для цього знайшов собі сильного союзника

вівторок, 11 серпень 2026, 16:02

Нинішній керівник Головного управління розвідки Олег Іващенко намагається послабити вплив свого попередника Кирила Буданова на ГУР та вже зняв із посад багатьох його людей, передають Патріоти України з посиланням на "Українську правду". За даними УП, І...