Гроші для підсанкційної недонаддержави: Кремль розпочав грабунок російських олігархів, витурених з Великобританії

Гроші Абрамовича закриють дірку в фінансуванні будівництва магістралі, від якої двічі за останні три роки відмовилися китайські інвестори.

Роман Абрамович. Фото: ВВС.

Важкий рік мільярдера Романа Абрамовича, який в травні не зміг продовжити британську візу, а в вересні програв суд про несплату податків у Франції, закінчився великим рахунком від влади Росії, передають Патріоти України.

Кремль розглядає Evraz, де Абрамович є найбільшим акціонером з часткою 30,5%, в якості джерела грошей на будівництво високошвидкісної магістралі «Москва-Казань». Такий сценарій обговорюється в робочій групі з реалізації інвестпроектів, включених до плану «прискорення» на найближчий 6-річний термін Володимира Путіна, повідомили журналістам два джерела, знайомих з планами влади.
Ініціатор групи - помічник президента Андрій Бєлоусов, ідеолог кремлівського «Держплану» і автор ідеї вилучити у «олігархів» 500 млрд рублів. Гроші Абрамовича, який починав з кооперативу гумових іграшок, а розбагатів на продажу «Сибнефти» «Газпрому», закриють дірку в фінансуванні ВШМ, від якої двічі за останні три роки відмовилися китайські інвестори.
Китаю ВШМ намагалися продати як окремий проект і як частину високошвидкісного «шовкового шляху» до Європи - через Казахстан, Росію, Білорусію і Польщу до Німеччини, але марно.
У червні найбільший залізничний будівельник КНР China Railway Eryuan Engineering Group визнав будівництво за 9,8 (151 млрд доларів) нерентабельним. Щоб окупити магістраль, процентну ставку за залученими кредитами доведеться опустити майже до нуля, випливає з розрахунків китайської компанії: на це піде 27 років, а внутрішня норма прибутковості складе 2,88%.
У 2015-му профінансувати гілку «Москва-Казань» пропонували китайським банкам. Але вони зажадали помітну частку в доходах і держгарантії на випадок фінансової невдачі. Російська сторона відмовилася прийняти такі умови, і проект був заморожений, розповідає аналітик ЦМІ Ощадбанку Василь Носов.
На проект, вартість якого РЖД оцінює в 1,7 трлн рублів, потрібно близько трильйона, або 15,1 млрд доларів. Залишок - 700 млрд - держава готова надати з бюджету. Разом з Абрамовичем, статки якого Forbes оцінює в 10,8 млрд доларів, і його партнерами по Evraz гроші готові дати «Трансмашхолдинг» Андрія Бокарева, а також група «Сінара» Дмитра Пумпянського.
Джерело: РБК.ру

Хіти тижня. Росія сама ні на що не здатна: Ілон Маск визнав провідну роль України в радянській космонавтиці

середа, 20 березень 2019, 2:00

Відомий інженер прокоментував той факт, що за 28 років свого існування Росія досі використовує стару радянську спадщину. "Україна зіграла провідну роль", - написав підприємець.

Хіти тижня. Світ широко відкриває очі: Україна спроможна побудувати ракети, здатні вдарити по Москві, - західні ЗМІ

вівторок, 19 березень 2019, 20:30

Україні не потрібно будувати все з нуля – адже вона розробляє ракети короткої й середньої досяжності з 2014 року. Видання The Daily Signal розповідає про можливу появу потужних ракет в Україні, здатних ударити по Москві. Оглядач Нолан Пітерсон нагадує,...