
"Міст побудований без дотримання всіх норм геодезії та будівництва такого роду споруд. Там тектонічні плити, і зміщення буквально на кілька міліметрів призведе до того, що міст буде падати", - заявив в коментарі кримськотатарський активіст Ленур Іслямов.
Він зазначив, що запуск вантажного транспорту, а в подальшому - залізничного сполучення прискорить руйнування. Крім того, Кримський міст не застрахований від танення льодів в Азовському морі, і з приходом сильних морозів будова буде приречена, вважає кримськотатарський активіст.
"При тій малій глибині Азовського моря, воно насправді дуже підступне, взимку там накопичується дуже велика кількість льоду. Просто в минулому році зима була досить теплою, а я пам'ятаю зими, коли там товщина льоду сягала до 3 метрів. І коли це все починає сходити, крижини йдуть якраз у бік Керченської протоки. Тому це все рушить у бік Кримського моста, він у будь-якому випадку приречений", - заявив Іслямов.
ТОВ у середньому доживали до 8,5 років перед тим, як закритися, передають Патріоти України. Найчастіше компанії зникали у Києві, на Дніпропетровщині та Львівщині. Найбільше постраждали громадські організації: середній вік їхнього існування — 11 років. ...
Росія та Шрі-Ланка розпочали переговори про будівництво ЗПГ-терміналу, який допоможе Москві знаходити нові ринки збуту зрідженого природного газу для підсанкційних проєктів. Про це повідомляють російські ЗМІ, передають Патріоти України. «По суті, ми по...