
Уже найближчим часом багато українських магазини, в тому числі і супермаркети, почнуть відмовлятися від продуктового достатку і скорочувати асортимент. Такий прогноз озвучив керівник Асоціації постачальників торговельних мереж України Олексій Дорошенко, передають Патріоти України з посиланням на UBR.ua.
Він пояснив: по-перше, це вигідно зниженням витрат на логістику і облік товару, а, по-друге, спрощує спілкування з постачальниками.
"Це загальносвітова практика. Наприклад, в Європі в магазині середньої руки ви не знайдете по 10-20 видів сирів або ковбас від різних виробників. Максимум - 3-5 марок. Відбирають ті, що користуються попитом, інше прибирають як баласт", - розповів експерт.
У підсумку така продуктова політика дозволить рітейлерам запропонувати покупцям мінімальні ціни, що є головним для українців, які рахують кожну копійку.
В Україні перед Різдвом та Новим роком очікується помірне зростання цін на продукти для святкових столів, зокрема м’ясо, молочну продукцію, жири, сало та яйця. Стрімких підвищень не буде, оскільки ринок реагує на традиційно високий попит, а пропозиція ...
Питання майбутньої динаміки курсу долара залишається одним із ключових орієнтирів економічних очікувань українців. Воєнні ризики, залежність від зовнішньої допомоги та тиск на бюджет традиційно створюють підґрунтя для тривог. Проте економісти наголошую...