
Нововведення стосуватимуться українців, які опалюють оселю газом, інформують Патріоти України. Нові квитанції отримають ті, хто користується індивідуальним опаленням та отримує субсидії.
Для таких користувачів блакитного палива газові компанії зроблять перерахунок, проте на користь держави. Українцям доведеться забути про невикорситані за минулий опалювальний сезон нараховані компенсації, бо вони будуть списані із особових рахунків до державної казни.
Аби розрахувати втрати, треба від загального розміру отриманої субсидії за попередній опалювальний сезон відняти вартість реально використаного газу, а також вартість 100 куб. м. газу (рахують роздрібну ціну для побутових споживачів, актуальну на 1 травня 2016 - 6,879 грн). Тоді вийде, що сума у розмірі 687,90 грн має залишитися на особовому рахунку, а все інше йтиме до державного бюджету.
Наприклад, одна сім'я за період опалення (2015-2016) отримала допомогу у розмірі 3 000 грн, але до 1 травня використала газу лише на половину суми. Якщо порахувати за формулою, то сім'я за невикористані субсидії поверне державі 3000 грн - 1500 грн - 687,9 грн = 812,1 грн.
В Україні у 2027 році може зрости розмір щомісячної доплати на догляд для окремих категорій пенсіонерів. Йдеться про людей віком від 80 років, які живуть самі, потребують постійного стороннього догляду та відповідають іншим визначеним законом умовам, п...
В Україні громади в межах пілотної програми можуть отримувати до 500 тис. грн на придбання будинку для проживання ВПО, нерухомість залишатиметься у власності громади, а переселенці користуватимуться нею без орендної плати, оплачуючи комунальні послуги....