У 2016 році сегмент електричних машин відвоював 0,7% українського ринку нових автомобілів. Якщо порівнювати з Євросоюзом, досягнення України в електрифікації автомобільного ринку виглядають цілком гідно.
Виходячи з даних Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA), за перше півріччя 2016-го частка електрокарів у структурі продажів нових авто в ЄС становила 0,4%. Тобто менше, ніж в Україні.
Відсоток людей, які при купівлі автомобіля роблять вибір на користь електрокара, вищий, ніж в Україні, тільки в чотирьох країнах Європи. Наприклад, Норвегії 15% ринку нових авто мають електричний двигун. Країна є світовим лідером за цим показником. В Швейцарії, Австрії, Франції та Нідерландах на кожну сотню проданих машин десь одна – на «батарейках». А у Швеції показник вищий за наш усього на 0,02 відсоткових пункти.
За півроку українці купили майже у шість разів більше електромобілів, ніж поляки чи росіяни. Тоді як автомобільний ринок РФ більший за український майже в 25 разів. Узагалі за відсотком електромобілів у структурі продажів нових авто Росія має один з найгірших показників у Європі – 0,004%. Гірші справи хіба що в тих країнах, де електричні машини не продаються зовсім.
Обійшла Україна й країни Балтії: за півроку українцям продали в 2,2 разу більше електрокарів, ніж у Литві, Латвії та Естонії разом узятих. Позаду залишилася також заможна Фінляндія, в якій продається приблизно вдвічі більше звичайних автомобілів, ніж у нас.
Через призупинення алєнної кризи на Близькому та Середньому Сході вартість нафти Urals опустилася у російських портах нижче від запроваджену країнами Заходу цінової "стелі" у 60 доларів за барель. Причиною стало падіння вартості нафти марки Brent на тл...
Експерти вважають, що українська система нарахування комунальних послуг неефективна й спрямована виключно на збільшення платежів для споживачів, передають Патріоти України. Але є низка факторів, які можуть давати право споживачеві вимагати перерахунку ...