За словами нардепа Олега Ляшка, російські перевізники платять вдвічі дешевше, ніж національні, інформують Патріоти України. Прем'єр-міністр Володимир Гройсман пояснив це тим, що уряд не закінчив роботу над тарифами.
У той же час хочуть змінити не лише тарифи на перевезення залізницею, але і портові збори та рентні платежі для українських виробників. Ці зміни допоможуть оцінити стан національних перевізників порівняно із конкурентами, оскільки Україна бере участь у проекті "Шовковий шлях" по транзиту до Китаю та країн Перської затоки.
Гройсман розповів і про те, що український уряд разом із Міжнародною фінансовою корпорацією та Світовим банком розробляє нову методику нарахування портових тарифів і зборів. Це дозволить вітчизняному виробнику стати гідним кокурентом у Чорноморському басейні.
У той же час міністр інфраструктури Володимир Омелян запевнив, що про жодне підвищення тарифів не йшлося, і слова глави "Укрзалізниці" Бальчуна не правильно "переклали". Міністр також зазаначив, що Україна втрачає транзиту на 50% і більше, тому ще минулого року вирішили встановити 50% знижку на транзит для всіх. Цим і пояснюються пільги для росіян.
Нафтопереробка на російських заводах у квітні 2024 року впала практично до річного мінімуму. НПЗ (нафтопереробні заводи) в РФ квітні видавали лише 5,23 млн продукції на добу, що є майже найнижчим рівнем з травня-2023. Ключовою причиною падіння стали ре...
У разі підвищення тарифу на електроенергію для населення ціна може вийти на рівень собівартості струму - 3,5 грн за кВт*год. замість нинішніх 2,64 грн. Такі розрахунки ґрунтуються на тому, що держава не може собі дозволити дотувати виробництво електрое...