
"Міст побудований без дотримання всіх норм геодезії та будівництва такого роду споруд. Там тектонічні плити, і зміщення буквально на кілька міліметрів призведе до того, що міст буде падати", - заявив в коментарі кримськотатарський активіст Ленур Іслямов.
Він зазначив, що запуск вантажного транспорту, а в подальшому - залізничного сполучення прискорить руйнування. Крім того, Кримський міст не застрахований від танення льодів в Азовському морі, і з приходом сильних морозів будова буде приречена, вважає кримськотатарський активіст.
"При тій малій глибині Азовського моря, воно насправді дуже підступне, взимку там накопичується дуже велика кількість льоду. Просто в минулому році зима була досить теплою, а я пам'ятаю зими, коли там товщина льоду сягала до 3 метрів. І коли це все починає сходити, крижини йдуть якраз у бік Керченської протоки. Тому це все рушить у бік Кримського моста, він у будь-якому випадку приречений", - заявив Іслямов.
Оплата праці залишається одним із головних чинників, які впливають на вибір місця роботи, особливо для тих, хто нещодавно переїхав до Польщі. У країні діє своя система нарахування зарплат, що має багато нюансів і може бути незрозумілою для нових праців...
В Україні запровадять єдиного дозволу, який одночасно даватиме іноземним працівника право на тимчасове проживання та працевлаштування. Це дозволить правильно організувати процес залучення трудових мігрантів до ринку кадрів і конкурувати з країнами Євро...