Незважаючи на перейменування міліції в поліцію, всі тіньові схеми "кришування" проституції в Києві продовжують існувати, збагачуючи вже нових людей. Один з офіцерів поліції, співробітник Департаменту по боротьбі зі злочинами, пов'язаними з торгівлею людьми, МВС України на умовах анонімності повідомив Обозревателю, що середній "внесок" з київського шалману складає близько 20 тисяч гривень на місяць. Новину передають Патріоти України.
"15-20 тисяч платить сутенер з траси, у якого працює 10 "дівчаток". Гроші йдуть через оперативних співробітників або відразу начальнику управління. В деяких випадках платять безпосередньо начальнику Департаменту по боротьбі з торгівлею людьми", - розповів правоохоронець.
За його словами, потім начальники розподіляють гроші між СБУ, прокуратурою, внутрішньою службою безпеки, щоб ті "прикрили очі". "Частина з цих грошей потім йде вгору, аж до найвищих кабінетів у Міністерстві внутрішніх справ", - повідомив співробітник МВС.
При цьому "платять" не всі. Часто ті, хто тільки зайшов на ринок проституції, працюють без "внесків". Коли їх знаходять або про них повідомляють конкуренти, на них заводять справу, про що їм дають знати "Далі новоспечений господар борделя заносить хабар, справу закривають, після чого налагоджують схему співпраці", - розповів правоохоронець.
Ця накатана схема залишилася в силі, переживши багаторазову зміну влади, Революцію Гідності та перейменування міліції в поліцію. А також "нових" людей у високих кабінетах, які "сіли" на регулярні відрахування від цього бізнесу.
"Зараз патрульна поліція працює дуже просто. За принципом "ми не бачимо". Дослівно: "Щоб коли ми їхали, вас на трасі не було". Таку приблизно фразу говорять зараз патрульні. Тобто ні про яку боротьбу і мови йти не може", - зізнався співробітник поліції.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...