Українські судна доправляють в анексований Крим вітчизняні матеріали для будівництва Керченського мосту і руду для заводів Фірташа
"Щодо морського сполучення ситуація є найбільш кричущою. Активність громадськості і невизначеність корупційних схем у 2014 році призвели до того, що якийсь час судновласники дійсно боялися заходити в закриті кримські порти, відбулося зниження вантажних перевезень. Але вже у 2015 році маємо іншу динаміку. Сьогодні судна виходять з Южного, Херсона, Миколаєва і прямо йдуть у Керч. Ці судна завозять у Крим матеріали з України для будівництва кримського мосту, завозять на заводи Фірташа руду з українських копалень. І лише завдяки такому прямому сполученню ще працюють заводи Армянська та Красноперекопська", - зазначив Бабін.
Він додав, що якби таких прямих сполучень не було, ці підприємства давно би зупинились. "Все дуже просто: руда з Житомирщини йде на Южний, Миколаїв, Херсон, там змінюється власник. Відповідні журналістські розслідування були, є факти, дати, назви суден", - заявив експерт, додавши, що цей бізнес повністю курирується українськими силовими структурами.
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...
На сесії Парламентської асамблеї НАТО мав бути Петро Порошенко – як учасник делегації.Але офіс Зеленського з підручними з керівництва ВР вирішили його не пустити. От просто тому, що так вирішили.Тепер члени делегації – «слуги» скаржаться, що засідання ...