Бо самі надзвичайно деградували: У Росії зізналися, що Boeing і Airbus здатні залишити їх без цивільної авіації

Росія не зможе експлуатувати іноземні літаки самостійно, тому що для них необхідні відповідні пально-мастильні матеріали, регламентна заміна вузлів та запчастини для ремонту.
Boeing і Airbus можуть відмовитися обслуговувати літаки в Росії. Фото: ЕРА.

Російське цивільне літакобудування руйнували протягом 25 років, тому РФ не зможе піти на обмеження постачань титану у США, відповіддю на яке буде припинення обслуговування Boeing і Airbus російського парку літаків. Таку думку висловив заслужений пілот СРСР, колишній заступник міністра цивільної авіації СРСР Олег Смирнов у коментарі "Свободной прессе", передають Патріоти України.

"Зараз практично всі пасажирські авіаперевезення у РФ здійснюють машинами іноземного виробництва. Левова частка цього обсягу припадає якраз на Boeing і Airbus. Саме тому, на мою думку, "титанова війна" для Росії – крок справді катастрофічний", – пояснив він.

Колишній заступник міністра зазначив, що Росія не зможе експлуатувати іноземні літаки самостійно, тому що для них необхідні відповідні пально-мастильні матеріали, регламентна заміна вузлів та запчастини для ремонту. "Ми все це закуповуємо на Заході – за великі, зауважу, гроші. Ми навіть мастильні авіаційні матеріали давно перестали виробляти, навіть авіаційний бензин ми – у минулому велика літакобудівна держава – закуповуємо за кордоном! Якщо все це разом зникне, як ми зможемо експлуатувати іноземну авіатехніку? Крім того, в авіації дрібниць не буває, і ціна несвоєчасного або неякісного техобслуговування – сотні життів пасажирів", – підкреслив він.

На думку експерта, Росії не варто "рипатися" з постачанням титану, поки вона не запустила в серію вітчизняний лайнер МС-21 і не почала експлуатувати Sukhoi Superjet 100 та Іл-114. Водночас він додав, що закордонні авіабудівники можуть обійтися без російського титану.

"Титанову губку та якісні штампування роблять не тільки в Росії, але і в Японії, Європі і навіть у Китаї. Той же Boeing замінить постачальника титану, плюс, можливо, підніме ціни на свої машини, оскільки йому доведеться скорегувати виробничі плани – цим все і закінчиться", – упевнений Смирнов.

Він додав, що якщо Boeing і Airbus спробують бойкотувати російський ринок, швидко відновити цивільне літакобудування у РФ не вийде. "Це високотехнологічна інноваційна галузь. І нашого відставання в ній протягом короткого терміну не надолужити. Руйнувати її, нагадаю, почав ще Єгор Гайдар. Будучи прем'єром, він заявив, що цивільне літакобудування – це надто витратна справа для російської економіки, і що він особисто домовився з корпорацією Boeing про постачання будь-якої кількості літаків будь-якого типу. Наслідки цієї політики ми пожинаємо зараз", – заявив колишній заступник міністра.

Смирнов нагадав, що в 1991 році в Росії в цивільній авіації було 35 тисяч вітчизняних літальних апаратів і жодної машини іноземного виробництва. "Відтоді галузь, повторю, надзвичайно деградувала. І, звісно, жодної "титанової війни" вона не витримає", – підсумував він.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...