Через будівництво Кримського моста стрімко міліє Керченський підхідний канал. Про це свідчать відомості, що надходять з капітанії порту Керч, повідомляють Патріоти України із посиланням на Керчь.ФМ.
Зазначається, що Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проходити в Торговельний порт суднам з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів. Причому цей процес плавно розтягнувся за часом, різко активізувавшись після початку будівництва Кримського моста.
На думку фахівця, який пропрацював в портах Керчі майже два десятка років, замулювання каналу - природний процес. "Після початку будівництва Кримського моста в наприкінці 2015 року замулювання стрімко зросло. Портовики кажуть, що це через зміну гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опори мосту. Створюється ефект "гребінця". Потік води прагне обігнути міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти", - сказав він.
Інший експерт пояснив журналістам, що замулювання також загрожує судноплавству і в Керченській протоці. "В принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак даний ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька судів сіли на мілину на фарватері з Кавказького боку в тих місцях, де раніше вони вільно проходили", - зазначив він.
Фахівець також розповів про негативний ефект для судноплавства. "Зменшення прохідного осідання дуже негативно впливає на можливості портів. І хоча самі порти не так швидко міліють, замулився Керченський підхідний канал, що зводить нанівець переваги глибоководних причалів. Укупі з санкціями і новими вимогами законодавства, це вже можна сказати "вбило" морську галузь Керчі. Зарплати в морському секторі впали в кілька разів у порівнянні з рівнем 5-річної давності. Багато втратили роботу", - наголосив він.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...