Український бренд одягу Who is it? представив провокаційну рекламну кампанію. Лейтмотив нової колекції фірми - відсутність гендерної приналежності. Бренд шиє одяг для всіх, незалежно від статі. Про це пише znaj.ua, передають Патріоти України.
На свіітлинах можна побачити чоловіків-моделей в сукнях, і дівчат-моделей зі стрижкою "під нуль" в спідниці і на підборах.
"Робити вибір, покладатися на власний смак, на своє персональне, не стандартизоване уявлення про красу, слухати себе і своє тіло - це і є стан внутрішньої зрілості і свободи, яку маніфестує бренд Who is it?
Тому, якщо вам і нам комфортніше носити сукню разом з бородою, а підбори з короткою стрижкою - то значить, все йде правильно", - заявив представник київського рекламного агентства Bart & Fink, якому належить ідея нової кампанії бренду.
На сесії Парламентської асамблеї НАТО мав бути Петро Порошенко – як учасник делегації.Але офіс Зеленського з підручними з керівництва ВР вирішили його не пустити. От просто тому, що так вирішили.Тепер члени делегації – «слуги» скаржаться, що засідання ...
Підхід росіян до переговорів не дивує. Від незмінний з монгольських часів. Орду не можливо вмовити чи улестити – її можливо лише зупинити, і не давати прийти знову. І тільки так вона впаде від внутрішніх протиріч і труднощів.Окремої уваги потребує нато...