Український бренд одягу Who is it? представив провокаційну рекламну кампанію. Лейтмотив нової колекції фірми - відсутність гендерної приналежності. Бренд шиє одяг для всіх, незалежно від статі. Про це пише znaj.ua, передають Патріоти України.
На свіітлинах можна побачити чоловіків-моделей в сукнях, і дівчат-моделей зі стрижкою "під нуль" в спідниці і на підборах.
"Робити вибір, покладатися на власний смак, на своє персональне, не стандартизоване уявлення про красу, слухати себе і своє тіло - це і є стан внутрішньої зрілості і свободи, яку маніфестує бренд Who is it?
Тому, якщо вам і нам комфортніше носити сукню разом з бородою, а підбори з короткою стрижкою - то значить, все йде правильно", - заявив представник київського рекламного агентства Bart & Fink, якому належить ідея нової кампанії бренду.
Усі пам'ятають казочку про зажерливу бабу, яка нещадно ганяла свого діда до чарівної рибки і вимагала все більшої й більшої влади? Вони мали все: ручні суди; приборкані медіа; зручну Раду з монобільшістю ібез прямої трансляції; поблажливих міжнародних ...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...